DIGITAL BROTHERS to agencja zajmująca się kompleksową obsługą marketingową, w tymkreacją kampanii reklamowych i brandingowych dla różnych klientów z wielu branż. Agencja wyróżnia się różnorodnością realizowanych projektów, od komunikacji dla deweloperów, przez akcje społeczne, po wprowadzanie nowych produktów na rynek. Współpracują z markami takimi jak Kaufland, IKEA, Unilever, ŠKODA, Danone, Kompania Piwowarska i wiele innych. Usługi agencji obejmują całościową strategię komunikacji, tworzenie materiałów promocyjnych, reklam digitalowych oraz organizację eventów. Na przykład dla Kauflandu DIGITAL BROTHERS prowadzą kampanie ekologiczne dla dzieci, podczas gdy dla IKEA realizują projekty związane z kulturotwórczą rolą kuchni w polskim społeczeństwie. Agencja podejmuje również działania w obszarze social media oraz influencer marketingu, angażując popularnych twórców, aby skutecznie dotrzeć do młodszych grup docelowych. Dzięki creative content marketingowi nachodziły do skutku kampanie ukierunkowane na budowanie świadomości marki i wspieranie sprzedaży produktów. DIGITAL BROTHERS prowadzi również działania wizerunkowe, dążąc do jak najwyższego poziomu ich realizacji i skuteczności, co potwierdzają liczne nagrody i uznania w branży.
W skrócie
Kompleksowa obsługa marketingowa różnych branż.
Tworzenie kreatywnych kampanii reklamowych.
Zarządzanie strategią komunikacji dla markowych klientów.
Realizowanie projektów w obszarze digital i social media.
Angażowanie influencerów w kampaniach marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Digital brothers osiągnęła 6 711 742 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 711 742 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 469 821 zł.
Zysk netto wyniósł 241 920 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -775 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 711 742 zł w 2022 roku.
• 6 083 375 zł w 2021 roku.
• 4 268 850 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 52 039 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 241 920 zł w 2022 roku.
• 238 202 zł w 2021 roku.
• 232 718 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital brothers wynosi 7 526 509 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 084 334 zł a 16 779 354 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -297 259 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 526 509 zł w 2022 roku.
• 6 911 286 zł w 2021 roku.
• 5 501 014 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital brothers wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital brothers wyniosła 4 871 789 zł.
a
ktywa trwałe to 28 923 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 842 866 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 871 789 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 779 112 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 092 678 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 332 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 871 789 zł w 2022 roku.
• 4 045 158 zł w 2021 roku.
• 3 524 848 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital brothers wyniosły 2 092 678 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 871 789 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 297 616 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 092 678 zł w 2022 roku
• 1 507 967 zł w 2021 roku
• 1 225 859 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital brothers wykazała przychody na poziomie 6 711 742 zł.
Organizacja zarobiła 282 975 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 41 055 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 241 920 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8211 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 41 055 zł w 2022 roku
• 13 972 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku