CENTRUM PROMOCJI I REKLAMY REMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000475186
NIP
9671357952
REGON
341473970

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
5,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-302 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,9 mln
Info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
DOLINA, 35
Kod pocztowy
85-212
Rejestracja
2013-08-29
Rozpoczęcie działalności
2013-08-29
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
Email
biuro@remedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SAMOISTNA
Opis
Centrum Promocji i Reklamy Remedia to agencja reklamowa z siedzibą w Bydgoszczy,posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej i PR. Agencja specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów w zakresie promocji i reklamy, oferując szeroką gamę usług, które obejmują projektowanie i produkcję materiałów reklamowych oraz obsługę mediów. Zespół Remedii wyróżnia się wyjątkową uzdolnieniami kreatywnymi, co pozwala na stworzenie unikalnych kampanii reklamowych. W ofercie znajdują się usługi takie jak projektowanie ulotek, produkcja spotów reklamowych oraz zmiana kolorów pojazdów. Remedia współpracuje z klientami z różnych branż, a ich portfolio zawiera projekty dla renomowanych firm, takich jak Kompania Paliwowa LOTOS, Nord Capital oraz PESA. Dzięki swoim staraniom agencja stała się jednym z liderów na rynku bydgoskim, obsługując przeszło 1800 klientów. Ich główną filozofią jest realizacja nawet najtrudniejszych projektów, co czyni ich atrakcyjnym partnerem dla podmiotów pragnących wyróżnić się na rynku.
W skrócie
  • Produkcja i projektowanie materiałów reklamowych
  • Obsługa kampanii reklamowych i PR
  • Realizacja spotów promocyjnych
  • Współpraca z ponad 1800 klientami
  • Działalność od ponad 20 lat na rynku bydgoskim

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Centrum promocji i reklamy remedia osiągnęła 5 255 469 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 5 254 656 zł. Pozostałe przychody to 813 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 5 557 068 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 302 412 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -77 387 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 255 469 zł w 2023 roku.
• 6 630 902 zł w 2022 roku.
• 6 708 047 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -53 578 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -302 412 zł w 2023 roku.
• 440 142 zł w 2022 roku.
• 526 760 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Centrum promocji i reklamy remedia wynosi 3 859 274 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 13 138 671 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -7907 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 859 274 zł w 2023 roku.
• 6 759 287 zł w 2022 roku.
• 6 827 081 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum promocji i reklamy remedia wynosi 1,49%. To oznacza, że firma ma szansę 1,49% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,195% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,49% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,27% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Centrum promocji i reklamy remedia wyniosła 2 096 796 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 829 899 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 266 897 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 096 796 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 474 171 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 622 626 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 249 696 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 096 796 zł w 2023 roku.
• 1 640 322 zł w 2022 roku.
• 1 519 840 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -64%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Centrum promocji i reklamy remedia wyniosły 1 622 626 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 096 796 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 174 511 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 622 626 zł w 2023 roku
• 869 499 zł w 2022 roku
• 1 189 159 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Centrum promocji i reklamy remedia wykazała przychody na poziomie 5 255 469 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -302 412 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -302 412 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 56 804 zł w 2022 roku
• 91 096 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Centrum promocji i reklamy remedia wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do CENTRUM PROMOCJI I REKLAMY REMEDIA