Centrum Promocji i Reklamy Remedia to agencja reklamowa z siedzibą w Bydgoszczy,posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej i PR. Agencja specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów w zakresie promocji i reklamy, oferując szeroką gamę usług, które obejmują projektowanie i produkcję materiałów reklamowych oraz obsługę mediów. Zespół Remedii wyróżnia się wyjątkową uzdolnieniami kreatywnymi, co pozwala na stworzenie unikalnych kampanii reklamowych. W ofercie znajdują się usługi takie jak projektowanie ulotek, produkcja spotów reklamowych oraz zmiana kolorów pojazdów. Remedia współpracuje z klientami z różnych branż, a ich portfolio zawiera projekty dla renomowanych firm, takich jak Kompania Paliwowa LOTOS, Nord Capital oraz PESA. Dzięki swoim staraniom agencja stała się jednym z liderów na rynku bydgoskim, obsługując przeszło 1800 klientów. Ich główną filozofią jest realizacja nawet najtrudniejszych projektów, co czyni ich atrakcyjnym partnerem dla podmiotów pragnących wyróżnić się na rynku.
W skrócie
Produkcja i projektowanie materiałów reklamowych
Obsługa kampanii reklamowych i PR
Realizacja spotów promocyjnych
Współpraca z ponad 1800 klientami
Działalność od ponad 20 lat na rynku bydgoskim
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centrum promocji i reklamy remedia osiągnęła 5 255 469 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 254 656 zł. Pozostałe przychody to 813 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 557 068 zł.
Strata netto wyniosła 302 412 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -77 387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 255 469 zł w 2023 roku.
• 6 630 902 zł w 2022 roku.
• 6 708 047 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -53 578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -302 412 zł w 2023 roku.
• 440 142 zł w 2022 roku.
• 526 760 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum promocji i reklamy remedia wynosi 3 859 274 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 13 138 671 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -7907 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 859 274 zł w 2023 roku.
• 6 759 287 zł w 2022 roku.
• 6 827 081 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum promocji i reklamy remedia wynosi 1,49%. To oznacza, że firma ma szansę 1,49% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,195% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,49% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,27% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum promocji i reklamy remedia wyniosła 2 096 796 zł.
a
ktywa trwałe to 829 899 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 266 897 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 096 796 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 474 171 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 622 626 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 249 696 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 096 796 zł w 2023 roku.
• 1 640 322 zł w 2022 roku.
• 1 519 840 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -64%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum promocji i reklamy remedia wyniosły 1 622 626 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 096 796 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 174 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 622 626 zł w 2023 roku
• 869 499 zł w 2022 roku
• 1 189 159 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum promocji i reklamy remedia wykazała przychody na poziomie 5 255 469 zł.
Organizacja zarobiła -302 412 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -302 412 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 56 804 zł w 2022 roku
• 91 096 zł w 2021 roku