WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE MEGATRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JAKO KOMPLEMENTARIUSZ. KOMPLEMENTARIUSZA REPREZENTUJE SAMODZIELNIE PREZES JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA.
Organizacja Megatransport osiągnęła 23 010 496 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 989 501 zł. Pozostałe przychody to 20 995 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 927 156 zł.
Zysk netto wyniósł 62 345 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 306 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 010 496 zł w 2023 roku.
• 20 024 904 zł w 2022 roku.
• 12 852 306 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 63 431 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 62 345 zł w 2023 roku.
• 86 113 zł w 2022 roku.
• 8946 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Megatransport wynosi 109 tys. zł.
EBITDA Megatransport wynosi 546 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
71 149 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 108 665 zł w
2023 roku.
• 112 371 zł w
2022 roku.
• 17 284 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
132 844 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 545 586 zł w
2023 roku.
• 510 132 zł w
2022 roku.
• 395 479 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Megatransport wynosi 17 461 622 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
623 449 zł a 57 526 239 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 557 968 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 461 622 zł w 2023 roku.
• 15 519 541 zł w 2022 roku.
• 10 364 555 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Megatransport wynosi 0,40%. To oznacza, że firma ma szansę 0,40% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,164% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,40% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 524 030
zł.
Koszty operacyjne Megatransport wyniosły 22 880 836
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
186 062 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 524 030 zł w 2023 roku
• 1 598 295 zł w 2022 roku
• 975 517 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
•
8% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Megatransport wyniosła 5 634 301 zł.
a
ktywa trwałe to 2 877 294 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 757 007 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 634 301 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 495 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 138 419 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 753 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 634 301 zł w 2023 roku.
• 5 837 060 zł w 2022 roku.
• 4 024 820 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -885.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Megatransport wyniosły 3 138 419 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 634 301 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 328 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 138 419 zł w 2023 roku
• 3 403 523 zł w 2022 roku
• 1 677 395 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Megatransport wykazała przychody na poziomie 23 010 496 zł.
Organizacja zarobiła 89 052 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 707 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 62 345 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 30% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4451 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 707 zł w 2023 roku
• 23 546 zł w 2022 roku
• 8207 zł w 2021 roku