Dostępność w ponad 100 sklepach w Polsce i Europie
Szkolenia dotyczące pracy z produktami konopnymi
Ekologiczny proces produkcji zapewniający wysoką jakość
General Hemp Marketing to uznany producent produktów konopnych w Polsce, który rozpoczął swoją działalność w 2016 roku. Firma zbudowała swoją reputację dzięki ekologicznemu podejściu do upraw oraz rzetelności w produkcji. Dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi oraz własnym uprawom, General Hemp Marketing stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych producentów w branży. Oferują szeroką gamę produktów opartych na ekstrakcie z konopi i sprzedają je zarówno w systemie detalicznym, jak i hurtowym, co umożliwia ich dostępność w ponad 100 lokalnych sklepach w Polsce i Europie. Ponadto firma zapewnia swoim partnerom unikalne szkolenia dotyczące produktów konopnych, promując tym samym wiedzę oraz zaangażowanie w branżę konopną. General Hemp Marketing stawia na jakość, której gwarancją jest ich w pełni ekologiczny proces produkcji, szanujący i chroniący naturalne właściwości konopi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja General hemp marketing osiągnęła 3 262 188 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 650 419 zł. Pozostałe przychody to 611 769 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 637 173 zł.
Zysk netto wyniósł 13 246 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 158 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 262 188 zł w 2023 roku.
• 3 325 661 zł w 2022 roku.
• 4 901 857 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 13 246 zł w 2023 roku.
• -322 583 zł w 2022 roku.
• 681 956 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji General hemp marketing wynosi 4 168 422 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
132 465 zł a 10 350 103 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 376 377 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 168 422 zł w 2023 roku.
• 4 283 259 zł w 2022 roku.
• 8 303 818 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji General hemp marketing wynosi 0,29%. To oznacza, że firma ma szansę 0,29% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,29% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 059 488
zł.
Koszty operacyjne General hemp marketing wyniosły 3 108 152
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
148 176 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 059 488 zł w 2023 roku
• 1 194 085 zł w 2022 roku
• 1 006 025 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2023 roku
•
34% w 2022 roku
•
25% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów General hemp marketing wyniosła 6 105 077 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 341 337 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 763 740 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 105 077 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 587 526 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 517 551 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 870 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 105 077 zł w 2023 roku.
• 4 430 807 zł w 2022 roku.
• 4 721 694 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -17%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania General hemp marketing wyniosły 3 517 551 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 105 077 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 464 180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 517 551 zł w 2023 roku
• 1 675 939 zł w 2022 roku
• 1 644 243 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja General hemp marketing wykazała przychody na poziomie 3 262 188 zł.
Organizacja zarobiła 13 246 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 13 246 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1739 zł w 2022 roku
• 67 202 zł w 2021 roku