EURO ADMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000448034
NIP
8952018483
REGON
022056414

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,7 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
374 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-284 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
249 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. PAWŁA ELUARDA, 2
Kod pocztowy
54-019
Rejestracja
2013-01-17
Rozpoczęcie działalności
2013-02-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE.
Branże
Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej Badanie rynku i opinii publicznej Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Działalność portali internetowych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Leasing finansowy Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność agencji reklamowych Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność holdingów finansowych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Działalność fotograficzna Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność związana z reprezentowaniem mediów Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność związana z oprogramowaniem
Opis
Firma euroADmedia Sp. z o.o. Sp. k. zajmuje się reklamą zewnętrzną, specjalizującsię w pozyskiwaniu oraz wynajmie powierzchni reklamowych na billboardach i plakatach. Działalność została zapoczątkowana 17 lat temu, a przedsiębiorstwo ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Obecnie euroADmedia współpracuje z ponad 160 klientami, posiadając blisko 500 nośników o rozmiarach 12 m² oraz 18 m², które rozmieszczone są w różnych lokalizacjach, takich jak Będzin, Bytom, Wrocław, czy Łódź. Oferta firmy obejmuje pełen zakres usług reklamowych, począwszy od tworzenia haseł reklamowych, przez projektowanie graficzne, aż po druk offsetowy wielkoformatowy materiałów reklamowych. Współpraca z uznanymi markami, takimi jak Carrefour, Ikea, czy Tesco, świadczy o wysokiej jakości świadczonych usług oraz pozytywnej renomie w branży.
W skrócie
  • Wynajem tablic reklamowych o powierzchni 12 m² i 18 m².
  • Tworzenie haseł reklamowych oraz projektowanie graficzne.
  • Druk offsetowy i wielkoformatowy materiałów reklamowych.
  • Realizacja kampanii reklamowych na billboardach.
  • Stawianie nowych billboardów w wybranych lokalizacjach.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Euro admedia osiągnęła 373 877 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 373 877 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 657 673 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 283 796 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 373 877 zł w 2021 roku.
• 553 580 zł w 2020 roku.
• 1 233 029 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1500 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -283 796 zł w 2021 roku.
• -202 852 zł w 2020 roku.
• -120 021 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Euro admedia wynosi 249 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 934 692 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -55 407 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 249 251 zł w 2021 roku.
• 410 457 zł w 2020 roku.
• 822 020 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euro admedia wynosi 0,60%. To oznacza, że firma ma szansę 0,60% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,068% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,60% w 2021 roku.
• 0,32% w 2020 roku.
• 0,33% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Euro admedia wyniosła 1 666 030 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 653 584 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 012 445 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 666 030 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -228 292 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 894 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 103 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 666 030 zł w 2021 roku.
• 1 222 347 zł w 2020 roku.
• 1 057 345 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 124%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -74%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -76%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 197 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Euro admedia wyniosły 1 894 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 666 030 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 237 816 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 894 322 zł w 2021 roku
• 1 167 143 zł w 2020 roku
• 1 106 094 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2021 roku
• 95% w 2020 roku
• 105% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Euro admedia wykazała przychody na poziomie 373 877 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -283 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -283 796 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Euro admedia wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki