Firma euroADmedia Sp. z o.o. Sp. k. zajmuje się reklamą zewnętrzną, specjalizującsię w pozyskiwaniu oraz wynajmie powierzchni reklamowych na billboardach i plakatach. Działalność została zapoczątkowana 17 lat temu, a przedsiębiorstwo ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Obecnie euroADmedia współpracuje z ponad 160 klientami, posiadając blisko 500 nośników o rozmiarach 12 m² oraz 18 m², które rozmieszczone są w różnych lokalizacjach, takich jak Będzin, Bytom, Wrocław, czy Łódź. Oferta firmy obejmuje pełen zakres usług reklamowych, począwszy od tworzenia haseł reklamowych, przez projektowanie graficzne, aż po druk offsetowy wielkoformatowy materiałów reklamowych. Współpraca z uznanymi markami, takimi jak Carrefour, Ikea, czy Tesco, świadczy o wysokiej jakości świadczonych usług oraz pozytywnej renomie w branży.
W skrócie
Wynajem tablic reklamowych o powierzchni 12 m² i 18 m².
Tworzenie haseł reklamowych oraz projektowanie graficzne.
Druk offsetowy i wielkoformatowy materiałów reklamowych.
Realizacja kampanii reklamowych na billboardach.
Stawianie nowych billboardów w wybranych lokalizacjach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Euro admedia osiągnęła 373 877 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 373 877 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 657 673 zł.
Strata netto wyniosła 283 796 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 373 877 zł w 2021 roku.
• 553 580 zł w 2020 roku.
• 1 233 029 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -283 796 zł w 2021 roku.
• -202 852 zł w 2020 roku.
• -120 021 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euro admedia wynosi 249 251 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 934 692 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -55 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 249 251 zł w 2021 roku.
• 410 457 zł w 2020 roku.
• 822 020 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euro admedia wynosi 0,60%. To oznacza, że firma ma szansę 0,60% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,068% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,60% w 2021 roku.
• 0,32% w 2020 roku.
• 0,33% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Euro admedia wyniosła 1 666 030 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 653 584 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 012 445 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 666 030 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -228 292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 894 322 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 666 030 zł w 2021 roku.
• 1 222 347 zł w 2020 roku.
• 1 057 345 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 124%.
Marża operacyjna wyniosła -74%.
Marża netto wyniosła -76%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 197 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Euro admedia wyniosły 1 894 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 666 030 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 237 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 894 322 zł w 2021 roku
• 1 167 143 zł w 2020 roku
• 1 106 094 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2021 roku
• 95% w 2020 roku
• 105% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Euro admedia wykazała przychody na poziomie 373 877 zł.
Organizacja zarobiła -283 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -283 796 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Euro admedia wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki