SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organizacja Smart media osiągnęła 1 018 529 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 013 967 zł. Pozostałe przychody to 4562 zł.
Całkowite koszty wyniosły 985 648 zł.
Zysk netto wyniósł 28 319 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3478 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 018 529 zł w 2023 roku.
• 1 173 004 zł w 2022 roku.
• 376 179 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 319 zł w 2023 roku.
• 99 521 zł w 2022 roku.
• 50 411 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart media wynosi 2 128 037 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
283 189 zł a 7 123 959 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 591 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 128 037 zł w 2023 roku.
• 2 494 588 zł w 2022 roku.
• 1 692 291 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart media wyniosła 1 829 449 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 829 449 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 829 449 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 780 990 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 48 459 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -48 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 829 449 zł w 2023 roku.
• 1 782 537 zł w 2022 roku.
• 1 714 579 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart media wyniosły 48 459 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 829 449 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -44 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 48 459 zł w 2023 roku
• 29 866 zł w 2022 roku
• 61 429 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart media wykazała przychody na poziomie 1 018 529 zł.
Organizacja zarobiła 32 023 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3704 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 319 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3704 zł w 2023 roku
• 11 010 zł w 2022 roku
• 5475 zł w 2021 roku
Organizacja Smart media wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.