Szeroki wybór produktów do pielęgnacji oraz makijażu.
Ofertę uzupełniają świeczki zapachowe i akcesoria do domu.
Dostępność produktów do pielęgnacji dla mężczyzn.
Oferowanie kosmetyków naturalnych i bez parabenów.
Lifestyle Cosmetics to firma specjalizująca się w sprzedaży kosmetyków online. Pod marką Kosmetykomania.pl, oferuje szeroki asortyment produktów do pielęgnacji ciała, twarzy oraz makijażu. Sklep internetowy powstał z myślą o dostępności trudnych do zdobycia kosmetyków znanych marek, takich jak Makeup Revolution, Nacomi, Hakuro, czy Essence, oferując przy tym także produkty do pielęgnacji i akcesoria do makijażu. Oferta jest dostosowana do różnorodnych potrzeb klientów, więc można znaleźć w niej wszystko, od gąbek do makijażu po kompleksowe zestawy pędzli. Lifestyle Cosmetics gwarantuje, że w ich asortymencie znajdują się zarówno kosmetyki renomowanych firm, jak i produkty naturalne, bez parabenów czy szkodliwych konserwantów. Istotnym elementem oferty są również kosmetyki do pielęgnacji dla mężczyzn oraz akcesoria do paznokci, w tym hybrydy i lakiery Semilac. Dodatkowo, firma zajmuje się sprzedażą świec zapachowych i wosków, co podkreśla kompleksowość jej działalności. Lifestyle Cosmetics dba o to, aby każdy klient mógł wykreować swój unikalny styl i zrealizować swoje kosmetyczne potrzeby.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lifestyle cosmetics osiągnęła 2 844 470 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 844 470 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 697 987 zł.
Zysk netto wyniósł 146 483 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -113 430 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 844 470 zł w 2023 roku.
• 2 676 362 zł w 2022 roku.
• 2 595 292 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 146 483 zł w 2023 roku.
• 105 117 zł w 2022 roku.
• 182 000 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Lifestyle cosmetics wynosi 233 tys. zł.
EBITDA Lifestyle cosmetics wynosi 233 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
16 244 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 233 082 zł w
2023 roku.
• 171 563 zł w
2022 roku.
• 210 365 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
10 358 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 233 082 zł w
2023 roku.
• 171 563 zł w
2022 roku.
• 210 365 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lifestyle cosmetics wynosi 2 862 887 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
380 643 zł a 7 111 174 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -83 984 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 862 887 zł w 2023 roku.
• 2 475 492 zł w 2022 roku.
• 2 800 137 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lifestyle cosmetics wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 262 621
zł.
Koszty operacyjne Lifestyle cosmetics wyniosły 2 611 388
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-21 219 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 262 621 zł w 2023 roku
• 249 214 zł w 2022 roku
• 271 107 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lifestyle cosmetics wyniosła 1 057 587 zł.
a
ktywa trwałe to 196 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 861 587 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 057 587 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 507 524 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 550 063 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -42 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 057 587 zł w 2023 roku.
• 1 029 878 zł w 2022 roku.
• 1 275 779 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lifestyle cosmetics wyniosły 550 063 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 057 587 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4051 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 550 063 zł w 2023 roku
• 668 837 zł w 2022 roku
• 819 855 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lifestyle cosmetics wykazała przychody na poziomie 2 844 470 zł.
Organizacja zarobiła 161 777 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 294 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 146 483 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1635 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 294 zł w 2023 roku
• 10 754 zł w 2022 roku
• 18 000 zł w 2021 roku
Organizacja Lifestyle cosmetics wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Maderska Alicja
posiada 50 udziałów, które stanowią 50.5% firmy.
Kurek Łukasz
posiada 49 udziałów, które stanowią 49.5% firmy.
Największym udziałowcem od 21.02.2024 jest
Maderska Alicja
kontrolujący 51% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.03.2016 do 21.02.2024
była Maderska Alicja
kontrolująca 51% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.01.2013 do 11.03.2016:
• Kurek Łukasz (33% udziałów)
• Maderska Alicja (33% udziałów)
• Maderska Laura (33% udziałów)