BRAND HERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000439726
NIP
1182088365
REGON
146394193

Podsumowanie

aktywa
181 tys.
przychód
430 tys.
zysk
193 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
HEROLDÓW, 10A
Kod pocztowy
01-991
Rejestracja
2012-11-15
Rozpoczęcie działalności
2012-11-15
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENATRIUSZA: CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. PREZESEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA JEST AGNIESZKA GRAŻYNA GÓRKIEWICZ, WICEPREZESEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA JEST PETER OLSZEWSKI
Branże
Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU DETALICZNEGO POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi HANDEL HURTOWY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek WYNAJEM I DZIERŻAWA Produkcja wyrobów z papieru i tektury DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DZIAŁALNOŚĆ TWÓRCZA ZWIĄZANA Z KULTURĄ I ROZRYWKĄ Produkcja gier i zabawek POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA POZOSTAŁA INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią ZAKWATEROWANIE DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z WYŻYWIENIEM DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA Reklama DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej Produkcja sprzętu sportowego Działalność holdingów finansowych Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Działalność fotograficzna Badanie rynku i opinii publicznej Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand hero osiągnęła 430 254 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 430 254 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 237 548 zł.
Zysk netto wyniósł 192 706 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -8520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 430 254 zł w 2020 roku.
• 534 726 zł w 2019 roku.
• 542 176 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4973 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 192 706 zł w 2020 roku.
• 245 412 zł w 2019 roku.
• 241 301 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand hero wynosi 1 119 856 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 62 196 zł a 2 697 885 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -71 747 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 119 856 zł w 2020 roku.
• 1 412 047 zł w 2019 roku.
• 1 382 730 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand hero wyniosła 181 469 zł.
a
ktywa obrotowe to 181 469 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 181 469 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 82 928 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 98 541 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -50 911 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 181 469 zł w 2020 roku.
• 178 540 zł w 2019 roku.
• 170 337 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 106%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 232%.
Marża operacyjna wyniosła 45%.
Marża netto wyniosła 45%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 51.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand hero wyniosły 98 541 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 181 469 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 98 541 zł w 2020 roku
• 79 985 zł w 2019 roku
• 95 569 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2020 roku
• 45% w 2019 roku
• 56% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand hero wykazała przychody na poziomie 430 254 zł.
Organizacja zarobiła 192 706 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 192 706 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Brand hero wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki