SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU, GDY W SKŁAD ZARZĄDU WCHODZI WIĘCEJ NIŻ JEDNA OSOBA, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE: - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
MEDIA Central Polska to europejski lider w zakresie komunikacji ofertowej,specjalizujący się w zarządzaniu zasięgiem reklamowym. Organizacja dostarcza kompleksowe i dostosowane do potrzeb klientów rozwiązania, których celem jest skuteczne promowanie ofert oraz zwiększanie frekwencji klientów w punktach sprzedaży. Dzięki zaawansowanej, opartej na danych komunikacji crossmedialnej, MEDIA Central przyczynia się do wymiernego wzrostu przychodów swoich klientów. Firma obsługuje ponad sto klientów handlowych w ponad dwudziestu krajach, a swoje doświadczenie zdobywa przez ponad 25 lat działalności. Obok głównych usług, organizacja prowadzi także badania rynkowe oraz oferuje innowacyjne analizy, które wspierają efektywność kampanii marketingowych. MEDIA Central pozycjonuje swoje działania w kontekście zmieniających się trendów rynkowych, zwłaszcza wobec rosnącego znaczenia digitalizacji w komunikacji ofertowej. Oferują wielokanałowe strategie oraz najnowsze badania, które dostarczają wiedzy na temat preferencji konsumentów i efektywności prowadzonych kampanii. Dbałość o sukces swoich klientów oraz ich satysfakcję stanowi kluczowy element filozofii organizacji.
W skrócie
Lider w zakresie komunikacji ofertowej w Europie.
Oferowanie geointeligentnych, danych opartych rozwiązań promujących oferty.
Obsługa ponad 100 klientów w 25 krajach.
Przeprowadzanie badań rynkowych i analiz efektywności kampanii.
Skoncentrowanie na wzroście frekwencji klientów w punktach sprzedaży.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media central polska osiągnęła 26 801 735 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 26 797 723 zł. Pozostałe przychody to 4013 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 668 466 zł.
Zysk netto wyniósł 1 129 257 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 269 587 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 801 735 zł w 2023 roku.
• 26 978 758 zł w 2022 roku.
• 23 351 922 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 129 257 zł w 2023 roku.
• 1 142 034 zł w 2022 roku.
• -15 880 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media central polska wynosi 26 647 525 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 262 675 zł a 67 004 339 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 001 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 647 525 zł w 2023 roku.
• 25 969 709 zł w 2022 roku.
• 18 127 155 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media central polska wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media central polska wyniosła 8 947 791 zł.
a
ktywa trwałe to 1663 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 946 128 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 947 791 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 683 567 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 264 223 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 812 131 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 947 791 zł w 2023 roku.
• 8 168 479 zł w 2022 roku.
• 6 923 823 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media central polska wyniosły 3 264 223 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 947 791 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 303 191 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 264 223 zł w 2023 roku
• 3 614 169 zł w 2022 roku
• 3 511 546 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2023 roku
• 44% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media central polska wykazała przychody na poziomie 26 801 735 zł.
Organizacja zarobiła 1 348 896 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 219 639 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 129 257 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -519 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 219 639 zł w 2023 roku
• 394 452 zł w 2022 roku
• 182 530 zł w 2021 roku
Organizacja Media central polska wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Media Central Gesellschaft Für Handelskommunikation Und Marketing Mbh
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.08.2019 jest
Media Central Gesellschaft Für Handelskommunikation Und Marketing Mbh
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.10.2012 do 28.08.2019
był Media Central Beteiligungs Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 04.09.2012 do 17.10.2012 najwięcej udziałów posiadał Media Central Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.