Firma Advert Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych,oferując szeroki asortyment materiałów reklamowych oraz produktowych wsparcia sprzedaży. W ofercie znajdują się elementy wykonane z wysokiej jakości pleksi, HIPS, dibondu oraz poliwęglanu, co umożliwia dostarczanie produktów spełniających różnorodne potrzeby klientów. W ramach swoich usług, Advert zajmuje się projektowaniem i wytwarzaniem indywidualnych projektów, w tym stojaków reklamowych, displayów oraz ekspozytorów. Klienci mogą zamawiać różnorodne produkty, w tym kieszenie na ulotki, meble z pleksi, tablice informacyjne oraz potykacze reklamowe. Firma korzysta z nowoczesnych technologii obróbczych i wysokiej jakości materiałów, co pozwala jej wyróżnić się na tle konkurencji. Dodatkowo, Advert angażuje się w realizację indywidualnych zleceń i zapewnia estetyczne i funkcjonalne rozwiązania dla biznesu, skupiając się na efektywności i jakości produkcji.
W skrócie
Produkcja wyrobów z tworzyw sztucznych: pleksi, HIPS, dibond, poliwęglan
Projektowanie i wytwarzanie materiałów reklamowych oraz POS
Oferowanie produktów na zamówienie, takich jak ekspozytory i stojaki
Wykorzystanie różnorodnych materiałów, w tym metalu i drewna
Realizacja indywidualnych projektów zgodnych z potrzebami klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Advert osiągnęła 5 150 625 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 150 431 zł. Pozostałe przychody to 194 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 411 154 zł.
Zysk netto wyniósł 739 278 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 347 867 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 150 625 zł w 2023 roku.
• 5 382 252 zł w 2022 roku.
• 4 157 822 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 55 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 739 278 zł w 2023 roku.
• 878 732 zł w 2022 roku.
• 608 284 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Advert wynosi 8 113 080 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 722 221 zł a 12 876 562 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 681 353 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 113 080 zł w 2023 roku.
• 8 270 860 zł w 2022 roku.
• 5 713 732 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Advert wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Advert wyniosła 3 686 464 zł.
a
ktywa trwałe to 2 290 097 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 396 367 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 686 464 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 296 294 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 390 169 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 393 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 686 464 zł w 2023 roku.
• 3 613 870 zł w 2022 roku.
• 3 059 217 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Advert wyniosły 1 390 169 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 686 464 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 89 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 390 169 zł w 2023 roku
• 2 056 853 zł w 2022 roku
• 2 380 933 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Advert wykazała przychody na poziomie 5 150 625 zł.
Organizacja zarobiła 809 169 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 69 891 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 739 278 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1278 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 69 891 zł w 2023 roku
• 91 191 zł w 2022 roku
• 44 826 zł w 2021 roku