SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Baton transport osiągnęła 6 637 490 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 486 027 zł. Pozostałe przychody to 151 464 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 491 111 zł.
Strata netto wyniosła 5084 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -321 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 637 490 zł w 2023 roku.
• 9 225 615 zł w 2022 roku.
• 8 262 528 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -100 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5084 zł w 2023 roku.
• 300 534 zł w 2022 roku.
• 1 449 191 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Baton transport wynosi 264 tys. zł.
EBITDA Baton transport wynosi 421 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
98 573 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 263 564 zł w
2023 roku.
• 587 352 zł w
2022 roku.
• 1 890 857 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
80 374 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 421 350 zł w
2023 roku.
• 779 824 zł w
2022 roku.
• 2 055 473 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Baton transport wynosi 5 235 958 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 16 593 726 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -647 354 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 235 958 zł w 2023 roku.
• 8 167 323 zł w 2022 roku.
• 11 894 495 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Baton transport wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 305 642
zł.
Koszty operacyjne Baton transport wyniosły 6 222 463
zł.
Wynagrodzenia stanowią 69%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
384 373 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 305 642 zł w 2023 roku
• 4 729 730 zł w 2022 roku
• 4 354 054 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
69% w 2023 roku
•
55% w 2022 roku
•
68% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Baton transport wyniosła 1 778 960 zł.
a
ktywa trwałe to 410 469 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 368 491 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 778 960 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 081 286 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 697 674 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -60 183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 778 960 zł w 2023 roku.
• 3 653 257 zł w 2022 roku.
• 4 524 757 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Baton transport wyniosły 697 674 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 778 960 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -15 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 697 674 zł w 2023 roku
• 2 566 887 zł w 2022 roku
• 3 738 920 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
• 83% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Baton transport wykazała przychody na poziomie 6 637 490 zł.
Organizacja zarobiła 39 195 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 44 279 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5084 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 113% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -25 117 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 44 279 zł w 2023 roku
• 114 973 zł w 2022 roku
• 389 475 zł w 2021 roku