CENTRUM PROMOCJI GMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000396563
NIP
5020103651
REGON
021505399

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
295 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
277 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-7 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
239 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
LUBIN
Adres
POLNA, 4
Kod pocztowy
59-300
Rejestracja
2011-09-20
Rozpoczęcie działalności
2011-03-16
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU.
Branże
Działalność agentów turystycznych Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność fotograficzna Działalność agencji reklamowych Działalność agentów turystycznych Działalność związana z oprogramowaniem Pozostała działalność związana ze sportem Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność organizatorów turystyki Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Działalność portali internetowych Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Działalność w zakresie informacji turystycznej Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Działalność pośredników turystycznych Badanie rynku i opinii publicznej Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Centrum promocji gmin osiągnęła 276 807 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 239 039 zł. Pozostałe przychody to 37 768 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 246 021 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 6982 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -303 235 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 276 807 zł w 2018 roku.
• 580 042 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 21 584 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6982 zł w 2018 roku.
• -28 566 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Centrum promocji gmin wynosi 239 089 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 692 017 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -207 393 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 239 089 zł w 2018 roku.
• 446 482 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum promocji gmin wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Centrum promocji gmin wyniosła 295 283 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 14 902 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 280 381 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 295 283 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 72 735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 222 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -24 548 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 295 283 zł w 2018 roku.
• 319 832 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Centrum promocji gmin wyniosły 222 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 295 283 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -17 567 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 222 549 zł w 2018 roku
• 240 115 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2018 roku
• 75% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Centrum promocji gmin wykazała przychody na poziomie 276 807 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -5686 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1296 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6982 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -23% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 537 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1296 zł w 2018 roku
• 759 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Centrum promocji gmin wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Działalność agentów turystycznych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wechta Jerzy posiada 2000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.08.2013 jest Wechta Jerzy kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 20.09.2011 do 26.08.2013 był Wechta Paweł kontrolując 100% udziałów.