Organizacja Centrum promocji gmin osiągnęła 276 807 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 239 039 zł. Pozostałe przychody to 37 768 zł.
Całkowite koszty wyniosły 246 021 zł.
Strata netto wyniosła 6982 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -303 235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 276 807 zł w 2018 roku.
• 580 042 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 21 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6982 zł w 2018 roku.
• -28 566 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum promocji gmin wynosi 239 089 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 692 017 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -207 393 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 239 089 zł w 2018 roku.
• 446 482 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum promocji gmin wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum promocji gmin wyniosła 295 283 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 14 902 zł.
a
ktywa obrotowe to 280 381 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 295 283 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 72 735 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 222 549 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -24 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 295 283 zł w 2018 roku.
• 319 832 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum promocji gmin wyniosły 222 549 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 295 283 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -17 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 222 549 zł w 2018 roku
• 240 115 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2018 roku
• 75% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum promocji gmin wykazała przychody na poziomie 276 807 zł.
Organizacja zarobiła -5686 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1296 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6982 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 537 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1296 zł w 2018 roku
• 759 zł w 2017 roku