Organizacja Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" osiągnęła 244 714 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 244 714 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 235 532 zł.
Zysk netto wyniósł 9182 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -23 602 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 244 714 zł w 2022 roku.
• 98 838 zł w 2021 roku.
• 68 021 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 37 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9182 zł w 2022 roku.
• 12 749 zł w 2021 roku.
• -30 460 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" wynosi 10 tys. zł.
EBITDA Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" wynosi 10 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
35 822 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 10 090 zł w
2022 roku.
• 14 023 zł w
2021 roku.
• -30 454 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
35 822 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 10 090 zł w
2022 roku.
• 14 023 zł w
2021 roku.
• -30 454 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" wynosi 199 871 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 611 786 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -8389 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 199 871 zł w 2022 roku.
• 116 886 zł w 2021 roku.
• 45 347 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,088% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,11% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" wyniosła 155 471 zł.
a
ktywa obrotowe to 155 471 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 155 471 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -89 503 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 244 974 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 155 471 zł w 2022 roku.
• 109 320 zł w 2021 roku.
• 98 982 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" wyniosły 244 974 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 155 471 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 158%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 244 974 zł w 2022 roku
• 208 004 zł w 2021 roku
• 210 415 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 158% w 2022 roku
• 190% w 2021 roku
• 213% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" wykazała przychody na poziomie 244 714 zł.
Organizacja zarobiła 10 090 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 908 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9182 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1230 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 908 zł w 2022 roku
• 1274 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Warszawskie centrum informacji turystycznej agencja "mufa" wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność agentów turystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.