POLIBIURO AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000391923
NIP
6443492353
REGON
242611934

Podsumowanie

aktywa
2,4 mln
przychód
4 mln
zysk
502 tys.
wartość firmy
5,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KOBIÓR
Adres
UL. ROLNA, 15
Kod pocztowy
43-210
Rejestracja
2011-07-20
Rozpoczęcie działalności
2011-07-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY. W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polibiuro agencja reklamowa osiągnęła 3 988 590 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 988 590 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 486 545 zł.
Zysk netto wyniósł 502 045 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 797 718 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 988 590 zł w 2022 roku.
• 1 698 899 zł w 2021 roku.
• 789 632 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 100 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 502 045 zł w 2022 roku.
• 229 410 zł w 2021 roku.
• 205 035 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polibiuro agencja reklamowa wynosi 5 373 366 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 706 125 zł a 9 971 476 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 073 923 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 373 366 zł w 2022 roku.
• 2 379 832 zł w 2021 roku.
• 1 504 087 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polibiuro agencja reklamowa wyniosła 2 440 423 zł.
a
ktywa trwałe to 58 866 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 381 557 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 440 423 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 941 500 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 498 922 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 487 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 440 423 zł w 2022 roku.
• 1 016 517 zł w 2021 roku.
• 469 566 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polibiuro agencja reklamowa wyniosły 1 498 922 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 440 423 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 299 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 498 922 zł w 2022 roku
• 577 062 zł w 2021 roku
• 259 531 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polibiuro agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 3 988 590 zł.
Organizacja zarobiła 556 080 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 54 035 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 502 045 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 807 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 54 035 zł w 2022 roku
• 28 070 zł w 2021 roku
• 22 061 zł w 2020 roku

Organizacja Polibiuro agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Richta Adam posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.