Media Maker to cyfrowa agencja mediowa, która od ponad 15 lat specjalizuje się w realizacji efektywnych kampanii reklamowych zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Zespół agencji składa się z ekspertów z różnych dziedzin, którzy bazują na wieloletnim doświadczeniu w branży marketingowej. Media Maker wyróżnia się unikalnym podejściem do każdego projektu, kładąc duży nacisk na osiąganie wymiernych wyników biznesowych dla swoich klientów. Agencja stawia na pełne dopasowanie narzędzi komunikacyjnych do indywidualnych potrzeb, co nazywane jest „made to measure”. Do głównych usług oferowanych przez Media Maker należy zwiększanie sprzedaży, budowanie zasięgu marki, content marketing, prowadzenie działań omnichannel, interakcje z marką, pozyskiwanie leadów oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek. Dzięki odpowiedzialnemu i zorientowanemu na cel podejściu, Media Maker zdobywa zaufanie klientów, a jej działania przyczyniają się do budowania silnej i rozpoznawalnej marki na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media maker osiągnęła 2 663 100 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 632 411 zł. Pozostałe przychody to 30 689 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 199 602 zł.
Zysk netto wyniósł 432 809 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 887 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 663 100 zł w 2023 roku.
• 7 280 447 zł w 2022 roku.
• 545 152 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 144 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 432 809 zł w 2023 roku.
• 3 557 839 zł w 2022 roku.
• 185 061 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media maker wynosi 497 tys. zł.
EBITDA Media maker wynosi 503 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media maker wynosi 3 990 994 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
484 357 zł a 6 657 751 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 330 331 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 990 994 zł w 2023 roku.
• 21 910 989 zł w 2022 roku.
• 1 396 298 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media maker wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 262 817
zł.
Koszty operacyjne Media maker wyniosły 2 135 178
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
87 606 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 262 817 zł w 2023 roku
• 225 126 zł w 2022 roku
• 109 319 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
•
32% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media maker wyniosła 1 642 485 zł.
a
ktywa trwałe to 149 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 642 336 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 642 485 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 645 809 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 996 676 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 547 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 642 485 zł w 2023 roku.
• 4 833 217 zł w 2022 roku.
• 1 260 252 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media maker wyniosły 996 676 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 642 485 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 332 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 996 676 zł w 2023 roku
• 1 065 217 zł w 2022 roku
• 870 091 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media maker wykazała przychody na poziomie 2 663 100 zł.
Organizacja zarobiła 492 304 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 59 495 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 432 809 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 19 832 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 59 495 zł w 2023 roku
• 357 616 zł w 2022 roku
• 18 841 zł w 2021 roku