MEDIA MAKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000901610
NIP
8992899283
REGON
389002463

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
2,7 mln
zysk
433 tys.
wartość firmy
4 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. PRZYJAŹNI, 6
Kod pocztowy
53-030
Rejestracja
2021-05-21
Rozpoczęcie działalności
2021-05-21
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
media-maker.pl
Email
hello@media-maker.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media maker osiągnęła 2 663 100 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 632 411 zł. Pozostałe przychody to 30 689 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 199 602 zł.
Zysk netto wyniósł 432 809 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 887 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 663 100 zł w 2023 roku.
• 7 280 447 zł w 2022 roku.
• 545 152 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 144 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 432 809 zł w 2023 roku.
• 3 557 839 zł w 2022 roku.
• 185 061 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media maker wynosi 3 990 994 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 484 357 zł a 6 657 751 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 330 331 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 990 994 zł w 2023 roku.
• 21 910 989 zł w 2022 roku.
• 1 396 298 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media maker wyniosła 1 642 485 zł.
a
ktywa trwałe to 149 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 642 336 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 642 485 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 645 809 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 996 676 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 547 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 642 485 zł w 2023 roku.
• 4 833 217 zł w 2022 roku.
• 1 260 252 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media maker wyniosły 996 676 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 642 485 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 332 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 996 676 zł w 2023 roku
• 1 065 217 zł w 2022 roku
• 870 091 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media maker wykazała przychody na poziomie 2 663 100 zł.
Organizacja zarobiła 492 304 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 59 495 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 432 809 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 19 832 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 59 495 zł w 2023 roku
• 357 616 zł w 2022 roku
• 18 841 zł w 2021 roku

Organizacja Media maker wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kowalczyk Tomasz posiada 102 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Asi Czysta3.vc posiada 98 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największym udziałowcem od 02.12.2021 jest Kowalczyk Tomasz kontrolujący 51% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.05.2021 do 02.12.2021 był Kowalczyk Tomasz kontrolując 100% udziałów.