BLUM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000573762
NIP
9512397086
REGON
362428163

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
2,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-12 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
1,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. TWARDA, 18
Kod pocztowy
00-105
Rejestracja
2015-09-02
Rozpoczęcie działalności
2015-09-02
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Strona www
Email
biuro@ohme.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Opis
  • Portal dla kobiet o tematyce psychologicznej i lifestyle'owej
  • Artykuły z zakresu zdrowia, urody i relacji międzyludzkich
  • Wspieranie samorozwoju i odkrywania wewnętrznej siły kobiet
  • Treści tworzone przez ekspertów, w tym psychologów
  • Ciekawe porady dotyczące rodzicielstwa oraz zdrowego stylu życia

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Blum media osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 11 948 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 11 948 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2025 roku.
• 750 901 zł w 2024 roku.
• 1 015 611 zł w 2023 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1195 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 948 zł w 2025 roku.
• -134 558 zł w 2024 roku.
• 117 091 zł w 2023 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Blum media wynosi 1 430 692 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 7 630 357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 143 069 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 430 692 zł w 2025 roku.
• 1 940 254 zł w 2024 roku.
• 2 686 009 zł w 2023 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Blum media wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2025 roku.
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3617 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Blum media wyniosły 11 935 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 30% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 362 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3617 zł w 2025 roku
• 413 413 zł w 2024 roku
• 455 893 zł w 2023 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 30% w 2025 roku
• 48% w 2024 roku
• 52% w 2023 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Blum media wyniosła 2 194 498 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 29 523 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 164 974 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 194 498 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 907 589 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 286 908 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 219 450 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 194 498 zł w 2025 roku.
• 2 104 684 zł w 2024 roku.
• 2 276 138 zł w 2023 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Blum media wyniosły 286 908 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 194 498 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 691 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 286 908 zł w 2025 roku
• 185 147 zł w 2024 roku
• 222 042 zł w 2023 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2025 roku
• 9% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Blum media wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -11 948 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 948 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 11 031 zł w 2023 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Blum media wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2025 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku nie zmieniają się w czasie. W 2025 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2025 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2025 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2025 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2025 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2025 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2025 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2025 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2025 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ohme Małgorzata posiada 9 udziałów, które stanowią 90% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ohme Rafał posiada 1 udział, który stanowi 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 09.03.2021 jest Ohme Małgorzata kontrolujący 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 05.03.2020 do 09.03.2021 była Ohme Małgorzata kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 02.09.2015 do 05.03.2020 najwięcej udziałów posiadała Ohme Małgorzata . Jej udziały w tym czasie wynosiły 70%.

Podobne organizacje do BLUM MEDIA

Organizacja Numer KRS
1
0000643153
2
0000507420
3
0000352572
4
0000695069
5
0000602626
6
0000530013
7
0000500475
8
0000419712
9
0000806907
10
0001016933
11
0000402431
12
0000529558
13
0000391923
14
0000906954
15
0000864112
16
0000591826
17
0000527074
18
0000444076
19
0000488606
20
0000872102
21
0000324423
22
0000945920
23
0001044742
24
0000313716
25
0000975713
26
0000414677
27
0000441191
28
0000552643
29
0000534818
30
0000393388