Portal dla kobiet o tematyce psychologicznej i lifestyle'owej
Artykuły z zakresu zdrowia, urody i relacji międzyludzkich
Wspieranie samorozwoju i odkrywania wewnętrznej siły kobiet
Treści tworzone przez ekspertów, w tym psychologów
Ciekawe porady dotyczące rodzicielstwa oraz zdrowego stylu życia
BLUM MEDIA to wyjątkowy portal internetowy skupiający się na tematyce społeczno-psychologicznej oraz lifestyle'owej skierowany do kobiet. Oferuje szeroki wachlarz artykułów dotyczących psychologii, samorozwoju, rodzicielstwa, zdrowia, urody oraz relacji międzyludzkich. Misją tego portalu jest inspirowanie i wspieranie kobiet w odkrywaniu ich wewnętrznej siły oraz promowanie zdrowego stylu życia. Ciekawe treści są tworzone przez doświadczonych autorów oraz psychologów, którzy dostarczają wiedzy na temat radzenia sobie z trudnościami w życiu, a także pomagają w budowaniu pozytywnych relacji. Portal wyróżnia się na tle innych dzięki unikalnemu połączeniu teorii oraz praktycznych wskazówek, co czyni go wartościowym źródłem informacji dla wszystkich kobiet, niezależnie od etapu życia, na którym się znajdują.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Blum media osiągnęła 1 015 611 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 009 578 zł. Pozostałe przychody to 6033 zł.
Całkowite koszty wyniosły 892 487 zł.
Zysk netto wyniósł 117 091 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 126 951 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 015 611 zł w 2023 roku.
• 1 589 521 zł w 2022 roku.
• 1 093 764 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 636 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 117 091 zł w 2023 roku.
• 538 404 zł w 2022 roku.
• 397 136 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Blum media wynosi 2 686 009 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 170 909 zł a 8 216 382 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 335 751 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 686 009 zł w 2023 roku.
• 4 666 048 zł w 2022 roku.
• 3 366 670 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Blum media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 455 893
zł.
Koszty operacyjne Blum media wyniosły 879 513
zł.
Wynagrodzenia stanowią 52%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
56 987 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 455 893 zł w 2023 roku
• 532 668 zł w 2022 roku
• 357 658 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
52% w 2023 roku
•
54% w 2022 roku
•
55% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Blum media wyniosła 2 276 138 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 39 943 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 236 194 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 276 138 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 054 095 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 222 042 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 284 517 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 276 138 zł w 2023 roku.
• 2 235 375 zł w 2022 roku.
• 1 576 787 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Blum media wyniosły 222 042 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 276 138 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 222 042 zł w 2023 roku
• 298 371 zł w 2022 roku
• 178 186 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Blum media wykazała przychody na poziomie 1 015 611 zł.
Organizacja zarobiła 128 122 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 031 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 117 091 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1379 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 031 zł w 2023 roku
• 58 795 zł w 2022 roku
• 41 801 zł w 2021 roku