SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB ŁĄCZNIE DWÓCH PROKURENTÓW. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ 1 ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, PRZY CZYM JEDEN Z NICH MUSI BYĆ PREZESEM LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU ALBO WSPÓŁDZIAŁANIA PREZESA LUB WICEPREZESA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM,
SOCIAL LAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, działająca w Warszawie,specjalizuje się w usługach związanych z public relations, mediami społecznościowymi oraz marketingiem internetowym. Firma powstała w 2011 roku i od tego czasu zdobyła uznanie na polskim rynku, realizując zlecenia w obszarze komunikacji marketingowej i promocji. SOCIAL LAMA oferuje kompleksowe wsparcie dla swoich klientów w zakresie SEO (optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych), SEM (marketingu w wyszukiwarkach) oraz prowadzenia kampanii reklamowych online. Działa na terenie całej Polski, w tym w największych miastach, takich jak Warszawa, Wrocław czy Kraków, a także w Niemczech, Austrii i Wielkiej Brytanii. Misją firmy jest dostarczenie rozwiązań, które skutecznie wspierają rozwój ich klientów poprzez nowe kanały komunikacji, a ich zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy angażują się w każdy projekt. Dzięki skupieniu na jakości usług, SOCIAL LAMA uzyskuje pozytywne opinie oraz wysoki poziom zadowolenia klientów.
W skrócie
Specjalizacja w public relations i mediach społecznościowych
Usługi SEO i SEM dla różnych branż
Realizacja kampanii online dla klientów z Polski i zagranicy
Doświadczenie zdobyte od 2011 roku na rynku marketingu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Social lama osiągnęła 92 658 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 90 025 zł. Pozostałe przychody to 2633 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 973 zł.
Zysk netto wyniósł 58 052 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -162 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 92 658 zł w 2023 roku.
• 1 321 034 zł w 2022 roku.
• 3 008 779 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 172 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 052 zł w 2023 roku.
• -107 804 zł w 2022 roku.
• 59 434 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social lama wynosi 425 170 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
131 189 zł a 812 733 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -49 735 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 425 170 zł w 2023 roku.
• 968 339 zł w 2022 roku.
• 2 412 510 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social lama wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social lama wyniosła 192 703 zł.
a
ktywa trwałe to 3131 zł.
a
ktywa obrotowe to 189 572 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 192 703 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 174 919 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 784 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -5137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 192 703 zł w 2023 roku.
• 190 663 zł w 2022 roku.
• 497 643 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 65%.
Marża netto wyniosła 63%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Social lama wyniosły 17 784 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 192 703 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -31 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 784 zł w 2023 roku
• 73 797 zł w 2022 roku
• 272 415 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Social lama wykazała przychody na poziomie 92 658 zł.
Organizacja zarobiła 58 052 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 052 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -746 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 15 748 zł w 2021 roku