SOCIAL LAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000386278
NIP
7393831427
REGON
280614156

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
193 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
93 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
58 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
425 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC INWALIDÓW, 10
Kod pocztowy
01-552
Rejestracja
2011-05-25
Rozpoczęcie działalności
2011-05-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB ŁĄCZNIE DWÓCH PROKURENTÓW. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ 1 ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, PRZY CZYM JEDEN Z NICH MUSI BYĆ PREZESEM LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU ALBO WSPÓŁDZIAŁANIA PREZESA LUB WICEPREZESA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM,
Opis
SOCIAL LAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, działająca w Warszawie,specjalizuje się w usługach związanych z public relations, mediami społecznościowymi oraz marketingiem internetowym. Firma powstała w 2011 roku i od tego czasu zdobyła uznanie na polskim rynku, realizując zlecenia w obszarze komunikacji marketingowej i promocji. SOCIAL LAMA oferuje kompleksowe wsparcie dla swoich klientów w zakresie SEO (optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych), SEM (marketingu w wyszukiwarkach) oraz prowadzenia kampanii reklamowych online. Działa na terenie całej Polski, w tym w największych miastach, takich jak Warszawa, Wrocław czy Kraków, a także w Niemczech, Austrii i Wielkiej Brytanii. Misją firmy jest dostarczenie rozwiązań, które skutecznie wspierają rozwój ich klientów poprzez nowe kanały komunikacji, a ich zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy angażują się w każdy projekt. Dzięki skupieniu na jakości usług, SOCIAL LAMA uzyskuje pozytywne opinie oraz wysoki poziom zadowolenia klientów.
W skrócie
  • Specjalizacja w public relations i mediach społecznościowych
  • Usługi SEO i SEM dla różnych branż
  • Realizacja kampanii online dla klientów z Polski i zagranicy
  • Doświadczenie zdobyte od 2011 roku na rynku marketingu

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Social lama osiągnęła 92 658 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 90 025 zł. Pozostałe przychody to 2633 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 31 973 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 58 052 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -162 245 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 92 658 zł w 2023 roku.
• 1 321 034 zł w 2022 roku.
• 3 008 779 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 13 172 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 052 zł w 2023 roku.
• -107 804 zł w 2022 roku.
• 59 434 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Social lama wynosi 425 170 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 131 189 zł a 812 733 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -49 735 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 425 170 zł w 2023 roku.
• 968 339 zł w 2022 roku.
• 2 412 510 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social lama wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Social lama wyniosła 192 703 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 3131 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 189 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 192 703 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 174 919 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 784 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -5137 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 192 703 zł w 2023 roku.
• 190 663 zł w 2022 roku.
• 497 643 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 65%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 63%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Social lama wyniosły 17 784 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 192 703 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -31 439 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 784 zł w 2023 roku
• 73 797 zł w 2022 roku
• 272 415 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Social lama wykazała przychody na poziomie 92 658 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 58 052 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 052 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -746 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 15 748 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Social lama wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Mazuruk Kamil posiada 97 udziałów, które stanowią 97% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 23.03.2022 jest Mazuruk Kamil kontrolujący 97% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 25.05.2011 do 23.03.2022 był Mazuruk Kamil kontrolując 98% udziałów.

Podobne organizacje do SOCIAL LAMA

Organizacja Numer KRS
1
0000556020
2
0000809956
3
0000779320
4
0000608941
5
0000938575
6
0000941394
7
0000648851
8
0000793682
9
0000144567
10
0000110500
11
0000669015
12
0000399810
13
0000433320
14
0000964163
15
0000820682
16
0000708232
17
0000975327
18
0000714126
19
0000764116
20
0000157042
21
0000764983
22
0000337623
23
0000386504
24
0000210314
25
0000399971
26
0000833755
27
0000817530
28
0000653442
29
0000653062
30
0000919038