BRANDOBRY jest butikową agencją marketingową, która specjalizuje się w kompleksowychusługach w zakresie marketingu i employer branding. Skierowana na dostosowywanie swoich usług do specyfiki branżowej i niszowej, agencja stawia na jakość i dokładność w każdym projekcie. Oferuje szeroki wachlarz działań od strategii brandingowych, przez doradztwo oparte na danych, aż po twórcze projekty. Dzięki skupieniu na indywidualnych potrzebach klientów, BRANDOBRY wyróżnia się na tle konkurencji, oferując wyjątkowe podejście do budowania marki oraz angażowania pracowników. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu efektywnych i spersonalizowanych rozwiązań, które przyczyniają się do osiągania celów marketingowych klientów.
W skrócie
Butikowa agencja marketingowa
Usługi w zakresie marketingu i employer brandingu
Skrojone na miarę strategie brandingowe
Doradztwo oparte na analizie danych
Kreatywne projekty dostosowane do branży
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandobry osiągnęła 323 863 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 323 863 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 306 745 zł.
Zysk netto wyniósł 17 117 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 80 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 323 863 zł w 2023 roku.
• 273 597 zł w 2022 roku.
• 218 370 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4279 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 117 zł w 2023 roku.
• 47 023 zł w 2022 roku.
• 71 495 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandobry wynosi 428 032 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
143 653 zł a 809 657 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 107 008 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 428 032 zł w 2023 roku.
• 501 307 zł w 2022 roku.
• 527 109 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandobry wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandobry wyniosła 206 374 zł.
a
ktywa obrotowe to 206 374 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 206 374 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 191 538 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 836 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 51 593 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 206 374 zł w 2023 roku.
• 185 367 zł w 2022 roku.
• 138 673 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandobry wyniosły 14 836 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 206 374 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3709 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 836 zł w 2023 roku
• 10 947 zł w 2022 roku
• 11 276 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 6% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandobry wykazała przychody na poziomie 323 863 zł.
Organizacja zarobiła 19 574 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2457 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 117 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 614 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2457 zł w 2023 roku
• 5513 zł w 2022 roku
• 7220 zł w 2021 roku