SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Brandbrothers Sp. z o.o. to dynamiczna firma, która specjalizuje się w budowaniu i rozwijaniu marek w obszarze marketingu. Zespół składający się z pasjonatów ma na celu nie tylko tworzenie silnych tożsamości dla produktów, ale także dbanie o ich skuteczną komunikację oraz angażowanie w procesy rozwojowe. Dzięki braterskiej więzi i zgranej ekipie, Brandbrothers potrafi efektywnie dostosować strategie marketingowe do specyficznych potrzeb klientów, co wyróżnia ich na tle innych firm w branży. Współpraca ze średnimi i dużymi przedsiębiorstwami pozwala im na realizację różnorodnych projektów, które koncentrują się na długofalowym wzroście wartości ich marek.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandbrothers osiągnęła 480 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 480 876 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 468 595 zł.
Zysk netto wyniósł 12 281 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -19 830 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 480 876 zł w 2023 roku.
• 343 785 zł w 2022 roku.
• 452 181 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5100 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 281 zł w 2023 roku.
• -27 790 zł w 2022 roku.
• 45 713 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandbrothers wynosi 14 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandbrothers wynosi 446 837 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
77 129 zł a 1 202 191 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -31 019 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 446 837 zł w 2023 roku.
• 297 108 zł w 2022 roku.
• 573 068 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandbrothers wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 11 789
zł.
Koszty operacyjne Brandbrothers wyniosły 467 106
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1965 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 11 789 zł w 2023 roku
• 34 630 zł w 2022 roku
• 40 752 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
10% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandbrothers wyniosła 198 734 zł.
a
ktywa obrotowe to 198 734 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 198 734 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 102 838 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 95 896 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 198 734 zł w 2023 roku.
• 164 592 zł w 2022 roku.
• 161 915 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandbrothers wyniosły 95 896 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 198 734 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4785 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 95 896 zł w 2023 roku
• 74 035 zł w 2022 roku
• 43 568 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandbrothers wykazała przychody na poziomie 480 876 zł.
Organizacja zarobiła 13 684 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1403 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 281 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1520 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1403 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 5198 zł w 2021 roku