WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA I PRZYJMOWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE - SPÓŁKA E-KIEROWCA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, REPREZENTOWANA PRZEZ ZARZĄD TEJŻE SPÓŁKI, ZGODNIE Z NASTĘPUJĄCYM SPOSOBEM REPREZENTACJI: W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST ŁĄCZNIE TRZECH CZŁONKÓW ZARZĄDU. W PRZYPADKU POWOŁANIA PREZESA ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU I DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU. W SKŁAD ZARZĄDU WCHODZĄ: 1. RAFAŁ MATUSZAK - PREZES ZARZĄDU, 2. KRZYSZTOF ROBERT LEDZION - WICEPREZES ZARZĄDU, 3. MACIEJ MATUSZAK - WICEPREZES ZARZĄDU.
Organizacja E-Kierowca specjalizuje się w kompleksowej obsłudze szkoleń kierowcówzawodowych, oferując nowoczesne rozwiązania w zakresie zarządzania dokumentacją oraz szkoleniami. Jej oferta obejmuje pełną, bezpłatną obsługę Profilu Kierowcy Zawodowego (PKZ) oraz automatycznie generowaną dokumentację dla kursów, co znacząco ułatwia proces przekazywania informacji i wymaganą dokumentację dla kierowców. Dzięki platformie kierowca.pl, uczestnicy szkoleń mają dostęp do stale aktualizowanego materiału szkoleniowego, który można elastycznie wykorzystywać zarówno w ośrodkach szkoleniowych, jak i w formie e-learningu w domu. Organizacja dba o poprawność wpisów w dokumentacji oraz zwroty po zakończonych szkoleniach, eliminując typowe błędy formalne. E-Kierowca dostarcza narzędzi, które umożliwiają utrzymanie porządku w dokumentacji szkoleń, co jest niezwykle ważne podczas kontroli, a także prezentuje innowacyjne podejście do szkoleń okresowych związanych z codziennymi wykładami na żywo oraz zestawami ćwiczeń, aby zapewnić zaangażowanie kursantów.
W skrócie
Kompleksowa obsługa szkoleń kierowców zawodowych
Bezpośrednia obsługa PKZ oraz automatyzacja dokumentacji
Dostęp do nowoczesnych materiałów szkoleniowych w ośrodkach i online
Eliminacja błędów w dokumentacji oraz zwroty po kursach
Wykłady online i interaktywne ćwiczenia w ramach szkoleń okresowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja E-kierowca osiągnęła 8 310 124 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 310 124 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 018 559 zł.
Zysk netto wyniósł 1 291 566 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 105 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 310 124 zł w 2023 roku.
• 8 059 507 zł w 2022 roku.
• 7 637 265 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 97 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 291 566 zł w 2023 roku.
• 1 118 775 zł w 2022 roku.
• 1 228 979 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-kierowca wynosi 11 171 687 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
465 342 zł a 20 775 310 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 406 523 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 171 687 zł w 2023 roku.
• 10 455 878 zł w 2022 roku.
• 10 692 293 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji E-kierowca wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów E-kierowca wyniosła 1 238 248 zł.
a
ktywa trwałe to 297 517 zł.
a
ktywa obrotowe to 940 730 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 238 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 620 456 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 617 791 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -85 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 238 248 zł w 2023 roku.
• 1 466 939 zł w 2022 roku.
• 1 768 525 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 104%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 208%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E-kierowca wyniosły 617 791 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 238 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 617 791 zł w 2023 roku
• 656 577 zł w 2022 roku
• 855 370 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E-kierowca wykazała przychody na poziomie 8 310 124 zł.
Organizacja zarobiła 1 428 810 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 137 244 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 291 566 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 137 244 zł w 2023 roku
• 116 467 zł w 2022 roku
• 45 703 zł w 2021 roku
Organizacja E-kierowca wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.09%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki