Wspieranie sprzedaży poprzez angażujące akcje promocyjne
Analiza zachowań konsumentów w celu optymalizacji kampanii
Działania zasięgu ponad 20 milionów odbiorców
mediaFORMATS to wiodąca firma na rynku loterii konsumenckich, oferująca zróżnicowane i spersonalizowane mechanizmy marketingowo-promocyjne, które angażują uczestników w zabawę związana z promocją produktów i usług ich klientów. Organizacja, opierając się na ponad 20-letnim doświadczeniu, projektuje atrakcyjne formaty loteryjne, które nie tylko przyciągają uwagę konsumentów, ale również wspierają efektywność sprzedaży. mediaFORMATS kładzie duży nacisk na stworzenie pozytywnych emocji oraz pozytywnego doświadczenia użytkownika, dbając, aby momenty radości towarzyszyły uczestnikom na każdym etapie trwania akcji. W ramach swoich działań, firma tworzy dedykowane strategie komunikacji, które pomagają w efektywnym zarządzaniu relacjami z konsumentami, a także analizuje ich ścieżkę behawioralną, co pozwala na osiąganie lepszych rezultatów biznesowych. mediaFORMATS współpracuje z wieloma branżami, obsługując klientów z sektora mediów, a ich działania mają zasięg na poziomie ponad 20 milionów odbiorców. Dzięki posiadaniu własnego zaplecza technologicznego, firma jest w stanie optymalizować kampanie w czasie rzeczywistym, co przekłada się na zwiększoną rentowność projektów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediaformats osiągnęła 9 163 483 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 160 886 zł. Pozostałe przychody to 2597 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 293 056 zł.
Strata netto wyniosła 132 170 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 860 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 163 483 zł w 2024 roku.
• 7 662 119 zł w 2023 roku.
• 8 612 709 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -44 127 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -132 170 zł w 2024 roku.
• 156 636 zł w 2023 roku.
• 537 920 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mediaformats wynosi -135 tys. zł.
EBITDA Mediaformats wynosi -128 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
44 773 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -134 756 zł w
2024 roku.
• 197 640 zł w
2023 roku.
• 663 294 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
43 066 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -127 927 zł w
2024 roku.
• 205 595 zł w
2023 roku.
• 669 864 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediaformats wynosi 7 023 605 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 22 908 708 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 416 134 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 023 605 zł w 2024 roku.
• 6 741 882 zł w 2023 roku.
• 8 783 264 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediaformats wynosi 0,47%. To oznacza, że firma ma szansę 0,47% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,061% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,47% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mediaformats charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 574 417
zł.
Koszty operacyjne Mediaformats wyniosły 9 295 642
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
137 471 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 574 417 zł w 2024 roku
• 365 593 zł w 2023 roku
• 300 319 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediaformats wyniosła 2 229 288 zł.
a
ktywa trwałe to 8233 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 221 055 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 229 288 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 219 489 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 009 799 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 247 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 229 288 zł w 2024 roku.
• 2 185 682 zł w 2023 roku.
• 2 536 212 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediaformats wyniosły 1 009 799 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 229 288 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -46 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 009 799 zł w 2024 roku
• 842 673 zł w 2023 roku
• 1 349 839 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2024 roku
• 39% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediaformats wykazała przychody na poziomie 9 163 483 zł.
Organizacja zarobiła -132 170 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -132 170 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 47 454 zł w 2023 roku
• 118 288 zł w 2022 roku
Organizacja Mediaformats wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.09%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
4mats Agregacja
posiada 166 udziałów, które stanowią 83% firmy.