CUSTOMERITUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000368388
NIP
1132816880
REGON
142629742

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
4,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
13,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
627 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
13,5 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
SULEJÓWEK
Adres
UL. PADEREWSKIEGO, 167
Kod pocztowy
05-070
Rejestracja
2010-10-20
Rozpoczęcie działalności
2011-01-01
Kapitał zakładowy
972000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI
Opis
Customeritum to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze klienta orazlogistyką. Oferuje bogaty wachlarz usług, które obejmują fulfilment, co-packing, direct marketing, lettershop oraz contact center. Działa na rynku e-commerce, wspierając klientów w zakresie magazynowania, pakowania i wysyłki produktów, co pozwala przedsiębiorcom skoncentrować się na rozwoju swojego biznesu. Dzięki elastycznemu podejściu, Customeritum dostosowuje swoje usługi do indywidualnych potrzeb klientów, zapewniając spersonalizowaną obsługę na najwyższym poziomie. W szczególności wyróżniają się jakością obsługi oraz zrozumieniem specyfiki pracy z różnorodnymi branżami oraz produktami. Dodatkowo, firma oferuje usługi zarządzania subskrypcją, co jest istotne dla klientów działających w oparciu o model subskrypcyjny. Customeritum angażuje doświadczonych pracowników i stosuje zaawansowane technologie w celu zapewnienia efektywności swoich usług. Co więcej, firma dba o bezpieczeństwo oraz higienę w swoim magazynie, co jest szczególnie istotne w kontekście przechowywania i sprzedaży artykułów spożywczych.
W skrócie
  • Obsługa klientów w zakresie fulfilment i logistyki.
  • Usługi co-packing, direct marketing i lettershop.
  • Zarządzanie subskrypcjami i obsługa zwrotów.
  • Kompleksowa obsługa call center i infolinii.
  • Indywidualne dopasowanie usług do potrzeb klientów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Customeritum osiągnęła 13 744 790 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 13 704 537 zł. Pozostałe przychody to 40 253 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 13 077 366 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 627 172 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 262 659 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 744 790 zł w 2023 roku.
• 11 548 783 zł w 2022 roku.
• 18 865 635 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 68 603 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 627 172 zł w 2023 roku.
• 445 887 zł w 2022 roku.
• 441 333 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Customeritum wynosi 13 512 926 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 841 047 zł a 34 361 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 266 090 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 512 926 zł w 2023 roku.
• 11 078 405 zł w 2022 roku.
• 15 828 676 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customeritum wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Customeritum wyniosła 4 641 513 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 525 510 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 116 004 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 641 513 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 454 729 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 186 785 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 271 486 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 641 513 zł w 2023 roku.
• 4 088 340 zł w 2022 roku.
• 3 921 793 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Customeritum wyniosły 2 186 785 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 641 513 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 71 614 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 186 785 zł w 2023 roku
• 1 960 783 zł w 2022 roku
• 1 940 122 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 49% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Customeritum wykazała przychody na poziomie 13 744 790 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 789 499 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 162 327 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 627 172 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 684 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 162 327 zł w 2023 roku
• 110 639 zł w 2022 roku
• 118 738 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Customeritum wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Działalność związana z pakowaniem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pajdziński Piotr posiada 5832 udziałów, które stanowią 60% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Raczko Marcin posiada 3888 udziałów, które stanowią 40% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 04.11.2015 jest Pajdziński Piotr kontrolujący 60% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 28.02.2011 do 04.11.2015 była Wiedza I Praktyka kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 20.10.2010 do 28.02.2011 najwięcej udziałów posiadała Wiedza I Praktyka . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.