PAMART SOUVENIR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000358276
NIP
7393792638
REGON
280517750

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
110 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
2 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
26 tys.
Branża główna: Pozostałe drukowanie
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
LESZNO
Adres
UL. KLEMENSA JANICKIEGO, 27
Kod pocztowy
64-100
Rejestracja
2010-06-15
Rozpoczęcie działalności
2010-06-15
Kapitał zakładowy
80000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@pamart.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1.W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 2.W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Opis
Pamart Souvenir to polska firma, która specjalizuje się w produkcji unikalnychpamiątek związanych z atrakcjami turystycznymi w Polsce. Działa na rynku od 1979 roku, co czyni ją jednym z liderów w branży pamiątkarskiej. W ofercie firmy znajdują się produkty takie jak grafiki na szkle, magnesy, naklejki oraz inne pamiątki, które są wytwarzane z wykorzystaniem rodzimych surowców i wyjątkowych wzorów. Pamart kładzie duży nacisk na jakość wykonania swoich produktów, które są ręcznie produkowane, a ich projektowanie opiera się na takich technologiach jak druk flat czy CNC. Firma posiada w swoim katalogu ponad 10000 wzorów pamiątek adresowanych zarówno dla dużych miast, jak i małych miejscowości. Wspiera lokalne inicjatywy oraz posiada licencje na produkcję niektórych wzorów. Przyświecająca jej misja to nie tylko produkcja pamiątek, ale również wsparcie polskiej turystyki oraz dostosowywanie oferty do potrzeb klientów, w tym możliwość dostarczania produktów na rynki międzynarodowe. Dodatkowo, Pamart rozwija swoje działania o usługi reklamowe i web design, co czyni ją firmy kompleksową w obszarze pamiątek oraz promocji.
W skrócie
  • Produkcja pamiątek od 1979 roku
  • Wysoka jakość ręcznie wykonanych produktów
  • Bogaty katalog ponad 10000 wzorów
  • Wsparcie dla polskiej turystyki
  • Usługi reklamowe i projektowanie stron WWW

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pamart souvenir osiągnęła 3487 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3487 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1313 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 2174 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -44 175 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3487 zł w 2021 roku.
• 1699 zł w 2020 roku.
• 49 321 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -733 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2174 zł w 2021 roku.
• 163 zł w 2020 roku.
• -89 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Pamart souvenir wynosi 25 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5230 zł a 79 034 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -40 735 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 839 zł w 2021 roku.
• 14 973 zł w 2020 roku.
• 45 946 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pamart souvenir wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Pamart souvenir wyniosła 110 340 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 74 400 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 35 940 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 340 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 19 759 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 90 581 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -19 118 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 340 zł w 2021 roku.
• 115 663 zł w 2020 roku.
• 115 499 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 62%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 62%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Pamart souvenir wyniosły 90 581 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 340 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7983 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 90 581 zł w 2021 roku
• 98 079 zł w 2020 roku
• 98 079 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2021 roku
• 85% w 2020 roku
• 85% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pamart souvenir wykazała przychody na poziomie 3487 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2174 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2174 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -416 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pamart souvenir wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.00003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Lach Roman posiada 1456 udziałów, które stanowią 91% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 05.04.2017 jest Lach Roman kontrolujący 91% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 25.02.2015 do 05.04.2017 był Lach Roman kontrolując 91% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 15.06.2010 do 25.02.2015 najwięcej udziałów posiadała Sierocka Małgorzata . Jej udziały w tym czasie wynosiły 41%.

Podobne organizacje do PAMART SOUVENIR