"4 BRANDS. FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU MAREK HANDLOWYCH" W LIKWIDACJI KRS
0000347154
NIP
6793026901
REGON
121140428

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
4 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. GWIAŹDZISTA, 62/12
Kod pocztowy
53-413
Rejestracja
2010-01-25
Rozpoczęcie działalności
2010-01-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU ZARZĄDU FUNDACJI W RAMACH ZWYKŁEGO ZARZĄDU DO KWOTY: 20.000,00 ZŁOTYCH - SKŁADA JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU LUB PEŁNOMOCNIK POWOŁANY PRZEZ ZARZĄD. POWYŻEJ WSKAZANEJ KWOTY: 20.000,00 ZŁOTYCH, OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU ZARZĄDU FUNDACJI SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK POWOŁANY PRZEZ ZARZĄD. OŚWIADCZENIA WOLI W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH, SKŁADA JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU LUB PEŁNOMOCNIK POWOŁANY PRZEZ ZARZĄD.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Działalność rozrywkowa i rekreacyjna Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Nauka języków obcych Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Działalność fotograficzna Reklama Pozostała działalność pocztowa i kurierska Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Sprzedaż hurtowa wyrobów tytoniowych Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych Wypożyczanie i dzierżawa artykułów użytku osobistego i domowego Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Wypożyczanie kaset wideo, płyt CD, DVD itp. Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu Działalność muzeów Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność obiektów sportowych Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Działalność związana z tłumaczeniami Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Działalność portali internetowych Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z oprogramowaniem Przygotowywanie i podawanie napojów Działalność bibliotek Artystyczna i literacka działalność twórcza Pozostała działalność związana ze sportem Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność agencji pracy tymczasowej Pozostałe drukowanie Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów Działalność archiwów Działalność wspomagająca edukację Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych Reprodukcja zapisanych nośników informacji Introligatorstwo i podobne usługi Pozostałe formy udzielania kredytów Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Działalność organizatorów turystyki Naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z pakowaniem Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność agencji reklamowych Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa mebli biurowych Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego Działalność centrów telefonicznych (call center) Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Działalność związana ze sportem Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność pozostałych agencji transportowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych Działalność obiektów kulturalnych Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Leasing finansowy Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja "4 brands. fundacja na rzecz rozwoju marek handlowych" w likwidacj osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -892 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 6028 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1166 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 5011 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji "4 brands. fundacja na rzecz rozwoju marek handlowych" w likwidacj wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -595 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 24 062 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "4 brands. fundacja na rzecz rozwoju marek handlowych" w likwidacj wynosi 0,28%. To oznacza, że firma ma szansę 0,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,180% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,28% w 2022 roku.
• 0,28% w 2021 roku.
• 0,14% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów "4 brands. fundacja na rzecz rozwoju marek handlowych" w likwidacj wyniosła 3639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 3639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
f
undusz własny to -459 176 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 462 815 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -44 855 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3639 zł w 2022 roku.
• 3639 zł w 2021 roku.
• 3639 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania "4 brands. fundacja na rzecz rozwoju marek handlowych" w likwidacj wyniosły 462 815 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12,718%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -15 298 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 462 815 zł w 2022 roku
• 462 815 zł w 2021 roku
• 462 815 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2496.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12718% w 2022 roku
• 12718% w 2021 roku
• 12718% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja "4 brands. fundacja na rzecz rozwoju marek handlowych" w likwidacj wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja "4 brands. fundacja na rzecz rozwoju marek handlowych" w likwidacj wykazała zysk netto większy niż 36% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do "4 BRANDS. FUNDACJA NA RZECZ ROZWOJU MAREK HANDLOWYCH" W LIKWIDACJ

Organizacja Numer KRS
1
0000252539
2
0000261744
3
0000337342
4
0000417234
5
0000448969
6
0000527061
7
0000581489
8
0000201062
9
0000304829
10
0000732687
11
0000484407
12
0000831384
13
0000509207
14
0000734940
15
0000519286
16
0000133952
17
0000413971
18
0000234846
19
0000473279
20
0000447701
21
0000191344
22
0000048053
23
0000256617
24
0000337542
25
0000390719
26
0000492342
27
0000504295
28
0000521345
29
0000511655
30
0000310194