SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ, ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Izerska Komunikacja Autobusowa w powiatach lubańskim i lwóweckim
Operatorem międzypowiatowej komunikacji na trasie Lubań - Jelenia Góra
Wynajem autokarów i serwis pojazdów
Bezpośrednie połączenia do 41 miejscowości z Lubania
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Voyager z siedzibą w Lubaniu specjalizuje się w świadczeniu usług transportowych dla mieszkańców regionu. Od 22 listopada firma uruchomiła Izerską Komunikację Autobusową, która ma na celu zabezpieczenie transportu na terenie powiatów lubańskiego i lwóweckiego. Autobusy tej komunikacji docierają do 41 miejscowości, zapewniając mieszkańcom łatwy dostęp do Lubania bez konieczności przesiadek. Dodatkowo, od marca 2022 roku, PKS Voyager jest operatorem międzypowiatowej komunikacji autobusowej, oferując bezpośrednie kursy na trasie Lubań - Jelenia Góra. Oprócz komunikacji publicznej, firma zajmuje się wynajmem autokarów, serwisem pojazdów i dystrybucją części zamiennych. PKS Voyager wyróżnia się lokalnym podejściem do potrzeb mieszkańców oraz elastycznością w dostosowywaniu usług transportowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager osiągnęła 7 703 644 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 703 633 zł. Pozostałe przychody to 11 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 339 593 zł.
Zysk netto wyniósł 364 040 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 335 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 703 644 zł w 2022 roku.
• 5 761 319 zł w 2021 roku.
• 4 150 201 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 126 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 364 040 zł w 2022 roku.
• 764 947 zł w 2021 roku.
• 38 130 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wynosi 496 tys. zł.
EBITDA Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wynosi 632 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
135 815 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 496 341 zł w
2022 roku.
• 806 906 zł w
2021 roku.
• 172 366 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
130 880 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 631 551 zł w
2022 roku.
• 922 263 zł w
2021 roku.
• 284 688 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wynosi 7 302 256 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
710 335 zł a 19 259 110 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 657 287 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 302 256 zł w 2022 roku.
• 7 337 973 zł w 2021 roku.
• 2 919 321 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,306% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
• 0,50% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 542 431
zł.
Koszty operacyjne Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wyniosły 7 207 291
zł.
Wynagrodzenia stanowią 49%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
136 889 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 542 431 zł w 2022 roku
• 2 688 314 zł w 2021 roku
• 2 296 415 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2022 roku
•
54% w 2021 roku
•
55% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wyniosła 3 105 127 zł.
a
ktywa trwałe to 1 243 971 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 861 156 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 105 127 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 947 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 158 014 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 169 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 105 127 zł w 2022 roku.
• 3 093 643 zł w 2021 roku.
• 2 949 863 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wyniosły 2 158 014 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 105 127 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -169 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 158 014 zł w 2022 roku
• 2 510 570 zł w 2021 roku
• 3 167 006 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 81% w 2021 roku
• 107% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wykazała przychody na poziomie 7 703 644 zł.
Organizacja zarobiła 370 042 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6002 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 364 040 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1054 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6002 zł w 2022 roku
• 436 zł w 2021 roku
• 254 zł w 2020 roku
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej voyager wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.
Największym udziałowcem od 14.12.2022 jest
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Tour
kontrolujący 83% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.07.2015 do 14.12.2022
był Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Tour
kontrolując 81% udziałów.
W okresie od 06.05.2013 do 06.07.2015 najwięcej udziałów posiadał Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Tour . Jego udziały w tym czasie wynosiły 79%.
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ VOYAGER