BURDA MEDIA HOME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000312005
NIP
7010135745
REGON
141504850

Podsumowanie

aktywa
2,9 mln
przychód
4,5 mln
zysk
2 mln
wartość firmy
13 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MARYNARSKA, 15
Kod pocztowy
02-674
Rejestracja
2008-09-12
Rozpoczęcie działalności
2008-08-01
Kapitał zakładowy
56250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z DRUGIM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Burda media home osiągnęła 4 457 304 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 452 711 zł. Pozostałe przychody to 4593 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 411 556 zł.
Zysk netto wyniósł 2 041 155 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 164 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 457 304 zł w 2022 roku.
• 4 306 951 zł w 2021 roku.
• 3 793 590 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 101 191 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 041 155 zł w 2022 roku.
• 1 531 595 zł w 2021 roku.
• 1 435 404 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Burda media home wynosi 13 000 439 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 864 283 zł a 28 576 173 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 578 838 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 000 439 zł w 2022 roku.
• 10 479 791 zł w 2021 roku.
• 11 233 240 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Burda media home wyniosła 2 887 075 zł.
a
ktywa trwałe to 37 794 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 849 281 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 887 075 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 485 710 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 401 365 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 74 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 887 075 zł w 2022 roku.
• 2 342 555 zł w 2021 roku.
• 4 182 270 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 71%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 82%.
Marża operacyjna wyniosła 50%.
Marża netto wyniosła 46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Burda media home wyniosły 401 365 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 887 075 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 346 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 401 365 zł w 2022 roku
• 366 405 zł w 2021 roku
• 232 183 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Burda media home wykazała przychody na poziomie 4 457 304 zł.
Organizacja zarobiła 2 244 917 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 203 762 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 041 155 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -14 610 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 203 762 zł w 2022 roku
• 142 239 zł w 2021 roku
• 148 370 zł w 2020 roku

Organizacja Burda media home wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Burda Media Polska posiada 1125 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 16.09.2022 jest Burda Media Polska kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.11.2016 do 16.09.2022 był Burda Digital kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 21.10.2014 do 21.11.2016 najwięcej udziałów posiadał Burda Digital . Jego udziały w tym czasie wynosiły 96%.