SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. JEŻELI POWOŁANYCH JEST KILKU CZŁONKÓW ZARZĄDU I JEDNOCZEŚNIE USTANOWIONY ZOSTAŁ PROKURENT SAMOISTNY LUB PROKURENT ŁĄCZNY, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU LUB KAŻDY PROKURENT SAMOISTNY SAMODZIELNIE, BĄDŹ PROKURENT ŁĄCZNY Z CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM SAMOISTNYM LUB INNYM PROKURENTEM ŁĄCZNYM.
Burda Media Polska to jedna z wiodących firm medialnych, wyróżniająca się szerokimzakresem działań w dziedzinie prasy oraz mediów cyfrowych. Organizacja oferuje bogate portfolio tytułów prasowych, obejmujących magazyny lifestylowe, modowe, kulinarne, zdrowotne oraz dla dzieci. Dzięki zaawansowanym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom Digital, Burda Media Polska dostarcza mediom cyfrowym i mobilnym treści najwyższej jakości. Firma skupia się na dostosowywaniu swoich produktów do indywidualnych potrzeb odbiorców i klientów, co czyni ich oferty bardziej przystępnymi i angażującymi. Burda Media Polska regularnie współpracuje z reklamodawcami, oferując im kreatywne i efektywne kampanie marketingowe. Prężnie rozwijając się w obszarze cyfrowym, organizacja dąży do połączenia tradycyjnych wartości medialnych z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, co sprawia, że jest liderem w swojej branży na polskim rynku.
W skrócie
Publikacja magazynów lifestylowych, modowych, kulinarnych oraz zdrowotnych
Działalność w obszarze mediów cyfrowych i mobilnych
Tworzenie spersonalizowanych kampanii reklamowych
Integracja tradycyjnych oraz nowoczesnych technologii w mediach
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Burda media polska osiągnęła 358 833 166 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 356 084 567 zł. Pozostałe przychody to 2 748 599 zł.
Całkowite koszty wyniosły 344 939 615 zł.
Zysk netto wyniósł 11 144 952 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 33 095 530 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 358 833 166 zł w 2023 roku.
• 357 542 940 zł w 2022 roku.
• 207 328 693 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 414 782 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 144 952 zł w 2023 roku.
• -17 935 878 zł w 2022 roku.
• -8 567 496 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Burda media polska wynosi 360 251 449 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
76 449 532 zł a 897 082 914 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 36 044 058 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 360 251 449 zł w 2023 roku.
• 305 199 107 zł w 2022 roku.
• 203 546 892 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Burda media polska wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,55% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Burda media polska wyniosła 195 494 914 zł.
a
ktywa trwałe to 75 693 599 zł.
a
ktywa obrotowe to 119 801 314 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 195 494 914 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 89 260 550 zł.
k
apitały mniejszości to 12 672 160 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 93 562 204 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 929 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 195 494 914 zł w 2023 roku.
• 192 018 055 zł w 2022 roku.
• 144 894 772 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Burda media polska wyniosły 93 562 204 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 195 494 914 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 834 367 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 93 562 204 zł w 2023 roku
• 102 901 859 zł w 2022 roku
• 57 791 088 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Burda media polska wykazała przychody na poziomie 358 833 166 zł.
Organizacja zarobiła 12 882 505 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 737 554 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 144 952 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 119 037 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 737 554 zł w 2023 roku
• 351 037 zł w 2022 roku
• 166 394 zł w 2021 roku