BURDA MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000574730
NIP
8971411483
REGON
931051710

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
195,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
358,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
11,1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
360,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MARYNARSKA, 15
Kod pocztowy
02-674
Rejestracja
2015-09-15
Rozpoczęcie działalności
1997-06-30
Kapitał zakładowy
44691550,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. JEŻELI POWOŁANYCH JEST KILKU CZŁONKÓW ZARZĄDU I JEDNOCZEŚNIE USTANOWIONY ZOSTAŁ PROKURENT SAMOISTNY LUB PROKURENT ŁĄCZNY, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU LUB KAŻDY PROKURENT SAMOISTNY SAMODZIELNIE, BĄDŹ PROKURENT ŁĄCZNY Z CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM SAMOISTNYM LUB INNYM PROKURENTEM ŁĄCZNYM.
Opis
Burda Media Polska to jedna z wiodących firm medialnych, wyróżniająca się szerokimzakresem działań w dziedzinie prasy oraz mediów cyfrowych. Organizacja oferuje bogate portfolio tytułów prasowych, obejmujących magazyny lifestylowe, modowe, kulinarne, zdrowotne oraz dla dzieci. Dzięki zaawansowanym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom Digital, Burda Media Polska dostarcza mediom cyfrowym i mobilnym treści najwyższej jakości. Firma skupia się na dostosowywaniu swoich produktów do indywidualnych potrzeb odbiorców i klientów, co czyni ich oferty bardziej przystępnymi i angażującymi. Burda Media Polska regularnie współpracuje z reklamodawcami, oferując im kreatywne i efektywne kampanie marketingowe. Prężnie rozwijając się w obszarze cyfrowym, organizacja dąży do połączenia tradycyjnych wartości medialnych z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, co sprawia, że jest liderem w swojej branży na polskim rynku.
W skrócie
  • Publikacja magazynów lifestylowych, modowych, kulinarnych oraz zdrowotnych
  • Działalność w obszarze mediów cyfrowych i mobilnych
  • Tworzenie spersonalizowanych kampanii reklamowych
  • Integracja tradycyjnych oraz nowoczesnych technologii w mediach

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Burda media polska osiągnęła 358 833 166 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 356 084 567 zł. Pozostałe przychody to 2 748 599 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 344 939 615 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 11 144 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 33 095 530 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 358 833 166 zł w 2023 roku.
• 357 542 940 zł w 2022 roku.
• 207 328 693 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 414 782 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 144 952 zł w 2023 roku.
• -17 935 878 zł w 2022 roku.
• -8 567 496 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Burda media polska wynosi 360 251 449 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 76 449 532 zł a 897 082 914 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 36 044 058 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 360 251 449 zł w 2023 roku.
• 305 199 107 zł w 2022 roku.
• 203 546 892 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Burda media polska wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,55% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Burda media polska wyniosła 195 494 914 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 75 693 599 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 119 801 314 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 195 494 914 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 89 260 550 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitały mniejszości to 12 672 160 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 93 562 204 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 929 358 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 195 494 914 zł w 2023 roku.
• 192 018 055 zł w 2022 roku.
• 144 894 772 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Burda media polska wyniosły 93 562 204 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 195 494 914 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 834 367 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 93 562 204 zł w 2023 roku
• 102 901 859 zł w 2022 roku
• 57 791 088 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Burda media polska wykazała przychody na poziomie 358 833 166 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 12 882 505 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1 737 554 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 144 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 119 037 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 737 554 zł w 2023 roku
• 351 037 zł w 2022 roku
• 166 394 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Burda media polska wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 20%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Burda International Holding Gmbh posiada 893831 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.11.2017 jest Burda International Holding Gmbh kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 20.11.2017 do 30.11.2017 był Burda International Holding Gmbh kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 15.09.2015 do 20.11.2017 najwięcej udziałów posiadał Burda International Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.