Przygotowywanie zaawansowanych raportów i zestawień danych
Wspieranie klientów w analizach rynkowych i podejmowaniu decyzji biznesowych
Obsługa telemarketingowa oraz badania CATI
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku, która skupia się na obsłudze przedsiębiorstw w obszarze pozyskiwania informacji rynkowych oraz wsparcia marketingowego. Specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych danych dotyczących rynku zamówień publicznych, a także monitorowaniu bieżących i planowanych inwestycji oraz przyznawanych dotacji. Grupa oferuje nie tylko codzienne informatory, ale także szczegółowe raporty i zestawienia danych, co umożliwia klientom skuteczną analizę oraz podejmowanie lepszych decyzji biznesowych. Unikalność marki wzmacnia kompleksowość ofert, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów na każdym etapie działalności. Usługi, obejmujące monitoring internetu i mediów, telemarketing oraz badania CATI, odzwierciedlają nowoczesność i profesjonalizm, dążąc do zadowolenia klientów, co potwierdzają pozytywne rekomendacje współpracujących firm. TAI stawia na rozwój technologią informatyczną, co pozwala im na elastyczną adaptację do zmieniających się warunków rynkowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grupa marketingowa tai osiągnęła 5 341 047 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 312 870 zł. Pozostałe przychody to 28 177 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 695 819 zł.
Zysk netto wyniósł 617 052 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 152 694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 341 047 zł w 2023 roku.
• 5 134 244 zł w 2022 roku.
• 4 376 936 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 39 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 617 052 zł w 2023 roku.
• 887 821 zł w 2022 roku.
• 280 666 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Grupa marketingowa tai wynosi 685 tys. zł.
EBITDA Grupa marketingowa tai wynosi 998 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
43 862 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 685 141 zł w
2023 roku.
• 879 360 zł w
2022 roku.
• 353 194 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
84 599 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 998 457 zł w
2023 roku.
• 1 091 334 zł w
2022 roku.
• 432 497 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa marketingowa tai wynosi 7 974 894 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 945 989 zł a 13 352 618 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 375 315 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 974 894 zł w 2023 roku.
• 8 457 314 zł w 2022 roku.
• 4 672 577 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa marketingowa tai wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 323 965
zł.
Koszty operacyjne Grupa marketingowa tai wyniosły 4 627 729
zł.
Wynagrodzenia stanowią 72%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4672 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 323 965 zł w 2023 roku
• 2 957 601 zł w 2022 roku
• 3 234 321 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
72% w 2023 roku
•
70% w 2022 roku
•
80% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa marketingowa tai wyniosła 3 190 269 zł.
a
ktywa trwałe to 899 951 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 290 318 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 190 269 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 594 653 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 595 616 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 133 650 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 190 269 zł w 2023 roku.
• 2 449 689 zł w 2022 roku.
• 1 359 770 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa marketingowa tai wyniosły 595 616 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 190 269 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -21 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 595 616 zł w 2023 roku
• 472 088 zł w 2022 roku
• 517 162 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa marketingowa tai wykazała przychody na poziomie 5 341 047 zł.
Organizacja zarobiła 708 828 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 91 776 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 617 052 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 296 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 91 776 zł w 2023 roku
• 12 448 zł w 2022 roku
• 65 444 zł w 2021 roku