Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem narynku, która skupia się na obsłudze przedsiębiorstw w obszarze pozyskiwania informacji rynkowych oraz wsparcia marketingowego. Specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych danych dotyczących rynku zamówień publicznych, a także monitorowaniu bieżących i planowanych inwestycji oraz przyznawanych dotacji. Grupa oferuje nie tylko codzienne informatory, ale także szczegółowe raporty i zestawienia danych, co umożliwia klientom skuteczną analizę oraz podejmowanie lepszych decyzji biznesowych. Unikalność marki wzmacnia kompleksowość ofert, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów na każdym etapie działalności. Usługi, obejmujące monitoring internetu i mediów, telemarketing oraz badania CATI, odzwierciedlają nowoczesność i profesjonalizm, dążąc do zadowolenia klientów, co potwierdzają pozytywne rekomendacje współpracujących firm. TAI stawia na rozwój technologią informatyczną, co pozwala im na elastyczną adaptację do zmieniających się warunków rynkowych.
W skrócie
Monitorowanie rynku zamówień publicznych
Dostarczanie profesjonalnych baz danych B2B
Przygotowywanie zaawansowanych raportów i zestawień danych
Wspieranie klientów w analizach rynkowych i podejmowaniu decyzji biznesowych
Obsługa telemarketingowa oraz badania CATI
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grupa marketingowa tai osiągnęła 5 341 047 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 312 870 zł. Pozostałe przychody to 28 177 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 695 819 zł.
Zysk netto wyniósł 617 052 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 152 694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 341 047 zł w 2023 roku.
• 5 134 244 zł w 2022 roku.
• 4 376 936 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 39 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 617 052 zł w 2023 roku.
• 887 821 zł w 2022 roku.
• 280 666 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa marketingowa tai wynosi 7 974 894 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 945 989 zł a 13 352 618 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 375 315 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 974 894 zł w 2023 roku.
• 8 457 314 zł w 2022 roku.
• 4 672 577 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa marketingowa tai wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa marketingowa tai wyniosła 3 190 269 zł.
a
ktywa trwałe to 899 951 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 290 318 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 190 269 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 594 653 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 595 616 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 133 650 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 190 269 zł w 2023 roku.
• 2 449 689 zł w 2022 roku.
• 1 359 770 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa marketingowa tai wyniosły 595 616 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 190 269 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -21 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 595 616 zł w 2023 roku
• 472 088 zł w 2022 roku
• 517 162 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa marketingowa tai wykazała przychody na poziomie 5 341 047 zł.
Organizacja zarobiła 708 828 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 91 776 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 617 052 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 296 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 91 776 zł w 2023 roku
• 12 448 zł w 2022 roku
• 65 444 zł w 2021 roku