Sprzedaż markowych produktów w sklepach przygranicznych
Rabaty do 50% na asortyment
Bogata oferta artykułów spożywczych i kosmetyków
Doradztwo dla klientów w punktach sprzedaży
Bony upominkowe i newsletter z aktualnymi promocjami
Travel Free Poland to wiodący operator z sektora tzw. bordershopów, oferujący wyjątkowe zakupy w sklepach przygranicznych w Polsce i sąsiadujących krajach. Celem organizacji jest umożliwienie klientom nabywania markowych produktów po znacznie atrakcyjniejszych cenach, sięgających nawet 50% rabatu w porównaniu do standardowych cen rynkowych. W ofercie Travel Free znajdują się liczne kategorie produktów, w tym artykuły spożywcze, kosmetyki, wyroby tytoniowe oraz inne dobra konsumpcyjne, które często są trudne do znalezienia w polskich sklepach. Travel Free wyróżnia się na tle konkurencji, oferując nie tylko różnorodność asortymentu, ale także fachowe doradztwo w punktach sprzedaży. Dodatkowo organizacja zapewnia możliwość korzystania z bonów upominkowych i regularnie informuje swoich klientów o aktualnych promocjach oraz ofertach poprzez newsletter. Działalność Travel Free przyciąga klientów pod względem cenowym, a także poprzez lokalizację sklepów w strategicznych miejscach w pobliżu granic, co czyni zakupy wygodnymi oraz dostępnymi dla szerokiego grona odbiorców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Travel free poland osiągnęła 162 965 365 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 160 957 946 zł. Pozostałe przychody to 2 007 419 zł.
Całkowite koszty wyniosły 157 515 342 zł.
Zysk netto wyniósł 3 442 604 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 278 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 162 965 365 zł w 2023 roku.
• 159 147 331 zł w 2022 roku.
• 122 234 743 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 160 286 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 442 604 zł w 2023 roku.
• 7 293 838 zł w 2022 roku.
• 5 426 698 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Travel free poland wynosi 2,58 mln zł.
EBITDA Travel free poland wynosi 4,04 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
140 307 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 577 593 zł w
2023 roku.
• 5 087 522 zł w
2022 roku.
• 3 011 164 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
44 885 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 4 036 958 zł w
2023 roku.
• 5 746 405 zł w
2022 roku.
• 3 558 092 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Travel free poland wynosi 140 943 208 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
18 529 214 zł a 407 413 413 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 910 908 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 140 943 208 zł w 2023 roku.
• 151 220 833 zł w 2022 roku.
• 116 669 203 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Travel free poland wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 562 639
zł.
Koszty operacyjne Travel free poland wyniosły 158 380 353
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
716 329 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 562 639 zł w 2023 roku
• 5 968 013 zł w 2022 roku
• 4 778 960 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Travel free poland wyniosła 36 509 248 zł.
a
ktywa trwałe to 8 570 756 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 938 491 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 36 509 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 705 619 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 803 629 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 845 462 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 36 509 248 zł w 2023 roku.
• 28 177 028 zł w 2022 roku.
• 23 850 635 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Travel free poland wyniosły 11 803 629 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 36 509 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 803 629 zł w 2023 roku
• 6 914 014 zł w 2022 roku
• 5 887 194 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Travel free poland wykazała przychody na poziomie 162 965 365 zł.
Organizacja zarobiła 4 483 029 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 040 425 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 442 604 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 43 412 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 040 425 zł w 2023 roku
• 1 843 024 zł w 2022 roku
• 1 334 472 zł w 2021 roku
Organizacja Travel free poland wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 6%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gebr. Heinemann Se & Co .kommanditgesellschaft
posiada 31950 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 11.10.2013 jest
Gebr. Heinemann Se & Co .kommanditgesellschaft
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.11.2010 do 11.10.2013
był Gebr. Heinemann Kommanditgesellschaft
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 25.04.2007 do 09.11.2010 najwięcej udziałów posiadał Gebr. Heinemann Kommanditgesellschaft. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.