Organizacja Baltic sea logistics osiągnęła 3 788 505 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 780 358 zł. Pozostałe przychody to 8147 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 336 476 zł.
Zysk netto wyniósł 443 882 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 86 767 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 788 505 zł w 2024 roku.
• 3 549 569 zł w 2023 roku.
• 3 445 331 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -22 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 443 882 zł w 2024 roku.
• 467 481 zł w 2023 roku.
• 372 670 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Baltic sea logistics wynosi 483 tys. zł.
EBITDA Baltic sea logistics wynosi 483 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
32 075 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 482 533 zł w
2024 roku.
• 515 334 zł w
2023 roku.
• 402 434 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
32 680 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 482 533 zł w
2024 roku.
• 515 334 zł w
2023 roku.
• 402 434 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Baltic sea logistics wynosi 4 814 860 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
513 662 zł a 9 471 263 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -24 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 814 860 zł w 2024 roku.
• 4 770 666 zł w 2023 roku.
• 4 288 320 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Baltic sea logistics wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 906 950
zł.
Koszty operacyjne Baltic sea logistics wyniosły 3 297 825
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
55 359 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 906 950 zł w 2024 roku
• 722 565 zł w 2023 roku
• 695 729 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2024 roku
•
24% w 2023 roku
•
23% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Baltic sea logistics wyniosła 827 005 zł.
a
ktywa obrotowe to 827 005 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 827 005 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 684 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 142 123 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 827 005 zł w 2024 roku.
• 948 257 zł w 2023 roku.
• 794 047 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Baltic sea logistics wyniosły 142 123 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 827 005 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -18 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 142 123 zł w 2024 roku
• 235 775 zł w 2023 roku
• 126 377 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2024 roku
• 25% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Baltic sea logistics wykazała przychody na poziomie 3 788 505 zł.
Organizacja zarobiła 490 586 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 46 704 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 443 882 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8572 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 46 704 zł w 2024 roku
• 40 181 zł w 2023 roku
• 38 882 zł w 2022 roku
Flis Krzysztof
posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kudrewicz Artur (50% udziałów)
• Flis Krzysztof (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.07.2006 do 30.11.2006:
• Maliszewski Włodzimierz (33% udziałów)
• Kudrewicz Artur (33% udziałów)
• Flis Krzysztof (33% udziałów)
W okresie od 14.02.2006 do 20.07.2006 najwięcej udziałów posiadał Maliszewski Włodzimierz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.