Organizacja Moto-projekt osiągnęła 2 396 005 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 387 713 zł. Pozostałe przychody to 8292 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 450 783 zł.
Strata netto wyniosła 63 070 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 162 284 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 396 005 zł w 2015 roku.
• 3 558 289 zł w 2014 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -611 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -63 070 zł w 2015 roku.
• 548 793 zł w 2014 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w
2015 roku.
• 0 zł w
2014 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2015 roku.
• 0 zł w
2014 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Moto-projekt wynosi 1 789 885 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 990 013 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 017 332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 789 885 zł w 2015 roku.
• 4 807 217 zł w 2014 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Moto-projekt wynosi 0,36%. To oznacza, że firma ma szansę 0,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,249% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,36% w 2015 roku.
• 0,11% w 2014 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Moto-projekt wyniosła 1 885 941 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 8161 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 877 779 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 885 941 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 256 731 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 629 210 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 675 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 885 941 zł w 2015 roku.
• 1 210 783 zł w 2014 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -25%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -48.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -196.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Moto-projekt wyniosły 1 629 210 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 885 941 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 738 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 629 210 zł w 2015 roku
• 890 983 zł w 2014 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2015 roku
• 74% w 2014 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Moto-projekt wykazała przychody na poziomie 2 396 005 zł.
Organizacja zarobiła -63 070 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -63 070 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -63 138 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2015 roku
• 63 138 zł w 2014 roku
Organizacja Moto-projekt wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2015 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2015 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2015 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2015 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2015 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2015 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2015 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2015 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2015 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2015 wynosił on 0.6%.