Broplast-Cukry to hurtownia słodyczy, która od 1991 roku działa na rynku, oferującbogaty asortyment krajowych i zagranicznych produktów słodkich. Dzięki współpracy z ponad 100 renomowanymi producentami, hurtownia oferuje więcej niż 2000 pozycji asortymentowych, co sprawia, że można w niej znaleźć szeroką gamę słodyczy, od klasyków po nowości. Broplast-Cukry obsługuje ponad 1500 klientów na terenie centralnej Polski i zapewnia im profesjonalną obsługę, kładąc szczególny nacisk na specjalizację w swojej dziedzinie. Hurtownia realizuje zamówienia przez 6 dni w tygodniu, a jej przedstawiciele handlowi są dostępni dla klientów przez cały czas. Ważną częścią oferty są wyjątkowe paczki bożonarodzeniowe oraz wielkanocne, które można dostosować do indywidualnych potrzeb klientów. Dodatkowo, firma proponuje zestawy prezentowe zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, co czyni ją wszechstronnym dostawcą słodyczy na różnorodne okazje. Broplast-Cukry stawia na szybkość i jakość realizacji zamówień, co sprawia, że jest zaufanym partnerem w branży słodyczy.
W skrócie
Sprzedaż hurtowa słodyczy krajowych i zagranicznych
Oferowanie paczek świątecznych dla dzieci i dorosłych
Dostosowywanie zamówień do indywidualnych potrzeb klientów
Obsługa klientów 24/6 przez wykwalifikowany zespół
Widełka asortymentowa przekraczająca 2000 pozycji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Broplast-cukry osiągnęła 32 148 245 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 146 874 zł. Pozostałe przychody to 1372 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 808 856 zł.
Zysk netto wyniósł 338 017 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 349 601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 148 245 zł w 2023 roku.
• 32 725 682 zł w 2022 roku.
• 29 151 555 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 56 042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 338 017 zł w 2023 roku.
• 481 082 zł w 2022 roku.
• 207 138 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Broplast-cukry wynosi 25 062 013 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 277 780 zł a 80 370 613 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 685 382 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 062 013 zł w 2023 roku.
• 25 765 718 zł w 2022 roku.
• 21 926 377 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Broplast-cukry wynosi 0,35%. To oznacza, że firma ma szansę 0,35% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,091% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,35% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,39% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Broplast-cukry wyniosła 8 878 011 zł.
a
ktywa trwałe to 3 044 712 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 833 300 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 878 011 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 037 040 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 840 971 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -235 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 878 011 zł w 2023 roku.
• 9 367 781 zł w 2022 roku.
• 8 619 154 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Broplast-cukry wyniosły 5 840 971 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 878 011 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -539 781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 840 971 zł w 2023 roku
• 6 668 758 zł w 2022 roku
• 6 401 214 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2023 roku
• 71% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Broplast-cukry wykazała przychody na poziomie 32 148 245 zł.
Organizacja zarobiła 437 043 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 99 026 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 338 017 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 038 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 99 026 zł w 2023 roku
• 125 415 zł w 2022 roku
• 62 533 zł w 2021 roku
Organizacja Broplast-cukry wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.