MEDIA STRATEGY WARSAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000206799
NIP
5252299550
REGON
015744980

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
4,1 mln
zysk
907 tys.
wartość firmy
7,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŁUCKA, 20
Kod pocztowy
00-845
Rejestracja
2004-05-18
Rozpoczęcie działalności
2004-06-09
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.mediastrategy.cz
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media strategy warsaw osiągnęła 4 110 975 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 110 975 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 204 246 zł.
Zysk netto wyniósł 906 729 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 273 011 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 110 975 zł w 2023 roku.
• 3 736 837 zł w 2022 roku.
• 2 838 027 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 72 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 906 729 zł w 2023 roku.
• 673 641 zł w 2022 roku.
• 602 949 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media strategy warsaw wynosi 7 085 113 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 717 547 zł a 12 694 206 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 526 928 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 085 113 zł w 2023 roku.
• 5 728 521 zł w 2022 roku.
• 4 793 525 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media strategy warsaw wyniosła 1 579 433 zł.
a
ktywa trwałe to 32 140 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 547 293 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 579 433 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 956 729 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 622 704 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 117 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 579 433 zł w 2023 roku.
• 1 011 255 zł w 2022 roku.
• 954 117 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media strategy warsaw wyniosły 622 704 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 579 433 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 44 754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 622 704 zł w 2023 roku
• 287 614 zł w 2022 roku
• 301 168 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 28% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media strategy warsaw wykazała przychody na poziomie 4 110 975 zł.
Organizacja zarobiła 1 000 105 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 93 376 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 906 729 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2492 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 93 376 zł w 2023 roku
• 69 263 zł w 2022 roku
• 62 319 zł w 2021 roku

Organizacja Media strategy warsaw wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Media Strategy A.s. posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Bobrowski Rafał posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 24.07.2020 jest Media Strategy A.s. kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.05.2011 do 24.07.2020 był Media Strategy A.s. kontrolując 70% udziałów.
W okresie od 28.11.2006 do 09.05.2011 najwięcej udziałów posiadał Media Strategy S.r.o.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.