SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Nowoczesna logistyka transportowa translog osiągnęła 15 289 188 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 289 187 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 934 358 zł.
Zysk netto wyniósł 354 829 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 598 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 289 188 zł w 2024 roku.
• 12 775 389 zł w 2023 roku.
• 13 971 130 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -106 275 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 354 829 zł w 2024 roku.
• -398 922 zł w 2023 roku.
• 339 638 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Nowoczesna logistyka transportowa translog wynosi 412 tys. zł.
EBITDA Nowoczesna logistyka transportowa translog wynosi 431 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
140 516 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 412 102 zł w
2024 roku.
• -398 923 zł w
2023 roku.
• 424 999 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
143 281 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 430 900 zł w
2024 roku.
• -377 792 zł w
2023 roku.
• 447 097 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nowoczesna logistyka transportowa translog wynosi 13 118 656 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 506 548 zł a 38 222 970 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 496 340 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 118 656 zł w 2024 roku.
• 9 757 352 zł w 2023 roku.
• 12 712 274 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nowoczesna logistyka transportowa translog wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,36% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-20 786 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 572 477 zł w 2024 roku
• 553 185 zł w 2023 roku
• 484 738 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
4% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Nowoczesna logistyka transportowa translog wyniosła 3 428 772 zł.
a
ktywa trwałe to 199 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 428 573 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 428 772 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 008 730 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 420 042 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -247 096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 428 772 zł w 2024 roku.
• 2 117 827 zł w 2023 roku.
• 3 903 036 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Nowoczesna logistyka transportowa translog wyniosły 1 420 042 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 428 772 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -239 325 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 420 042 zł w 2024 roku
• 463 925 zł w 2023 roku
• 1 183 524 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2024 roku
• 22% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Nowoczesna logistyka transportowa translog wykazała przychody na poziomie 15 289 188 zł.
Organizacja zarobiła 375 238 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 409 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 354 829 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -34 811 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 409 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 84 018 zł w 2022 roku
Organizacja Nowoczesna logistyka transportowa translog wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Flaga Bogusław
posiada 438 udziałów, które stanowią 95.2% firmy.
Największym udziałowcem od 18.07.2013 jest
Flaga Bogusław
kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.03.2013 do 18.07.2013
był Flaga Bogusław
kontrolując 78% udziałów.
W okresie od 04.05.2006 do 04.03.2013 najwięcej udziałów posiadał Flaga Bogusław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 78%.
Podobne organizacje do
NOWOCZESNA LOGISTYKA TRANSPORTOWA TRANSLOG