"GRUPA PROMOCYJNA A2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000168173
NIP
5213247690
REGON
015512560

Podsumowanie

aktywa
808 tys.
przychód
3,9 mln
zysk
186 tys.
wartość firmy
3,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JANA CZECZOTA, 31
Kod pocztowy
02-607
Rejestracja
2003-07-18
Rozpoczęcie działalności
2003-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "grupa promocyjna a2" osiągnęła 3 933 325 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 932 535 zł. Pozostałe przychody to 790 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 746 359 zł.
Zysk netto wyniósł 186 176 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 218 887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 933 325 zł w 2022 roku.
• 3 976 460 zł w 2021 roku.
• 3 569 661 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 90 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 186 176 zł w 2022 roku.
• 37 832 zł w 2021 roku.
• 210 588 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "grupa promocyjna a2" wynosi 3 366 922 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 9 833 313 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 294 865 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 366 922 zł w 2022 roku.
• 2 802 303 zł w 2021 roku.
• 3 222 124 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "grupa promocyjna a2" wyniosła 808 079 zł.
a
ktywa trwałe to 2291 zł.
a
ktywa obrotowe to 805 788 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 808 079 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -96 079 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 904 159 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -12 652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 808 079 zł w 2022 roku.
• 578 219 zł w 2021 roku.
• 696 496 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -194%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -49.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "grupa promocyjna a2" wyniosły 904 159 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 808 079 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 112%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -92 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 904 159 zł w 2022 roku
• 860 475 zł w 2021 roku
• 1 016 584 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 112% w 2022 roku
• 149% w 2021 roku
• 146% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "grupa promocyjna a2" wykazała przychody na poziomie 3 933 325 zł.
Organizacja zarobiła 205 909 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 733 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 186 176 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3947 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 733 zł w 2022 roku
• 5483 zł w 2021 roku
• 2330 zł w 2020 roku

Organizacja "grupa promocyjna a2" wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dołbniak Alicja posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kardzis Anna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.