SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES I WICEPREZES ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM, W RAZIE JEGO USTANOWIENIA.
Organizacja Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej osiągnęła 2 801 281 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 801 281 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 921 954 zł.
Strata netto wyniosła 120 673 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 263 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 801 281 zł w 2023 roku.
• 3 508 903 zł w 2022 roku.
• 2 464 077 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -120 673 zł w 2023 roku.
• 295 084 zł w 2022 roku.
• -80 375 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wynosi -119 tys. zł.
EBITDA Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wynosi -63 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
21 922 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -119 138 zł w
2023 roku.
• 295 185 zł w
2022 roku.
• -80 297 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
13 018 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -62 537 zł w
2023 roku.
• 338 847 zł w
2022 roku.
• -30 184 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wynosi 1 887 146 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 003 202 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 174 925 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 887 146 zł w 2023 roku.
• 3 629 735 zł w 2022 roku.
• 1 642 718 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wynosi 0,35%. To oznacza, że firma ma szansę 0,35% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,35% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,39% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 507 731
zł.
Koszty operacyjne Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wyniosły 2 920 419
zł.
Wynagrodzenia stanowią 52%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
150 598 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 507 731 zł w 2023 roku
• 1 458 153 zł w 2022 roku
• 1 318 694 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
52% w 2023 roku
•
45% w 2022 roku
•
52% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wyniosła 417 882 zł.
a
ktywa trwałe to 32 883 zł.
a
ktywa obrotowe to 384 999 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 417 882 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 168 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 391 715 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 47 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 417 882 zł w 2023 roku.
• 583 269 zł w 2022 roku.
• 341 793 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -461%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -73.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wyniosły 391 715 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 417 882 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 263 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 391 715 zł w 2023 roku
• 436 427 zł w 2022 roku
• 490 035 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2023 roku
• 75% w 2022 roku
• 143% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wykazała przychody na poziomie 2 801 281 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Gnieźnieńskie przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.