Organizacja Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" osiągnęła 2 932 699 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 932 699 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 511 929 zł.
Zysk netto wyniósł 420 770 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 76 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 932 699 zł w 2022 roku.
• 1 614 977 zł w 2021 roku.
• 703 361 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 53 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 420 770 zł w 2022 roku.
• 206 760 zł w 2021 roku.
• -207 753 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wynosi 499 tys. zł.
EBITDA Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wynosi 499 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
57 821 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 499 256 zł w
2022 roku.
• 246 319 zł w
2021 roku.
• -184 694 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
55 873 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 499 256 zł w
2022 roku.
• 281 564 zł w
2021 roku.
• -148 223 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wynosi 4 493 485 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
855 274 zł a 7 331 747 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 390 027 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 493 485 zł w 2022 roku.
• 2 443 431 zł w 2021 roku.
• 853 575 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.
• 0,91% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 287 405
zł.
Koszty operacyjne Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wyniosły 2 433 443
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-24 132 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 287 405 zł w 2022 roku
• 185 599 zł w 2021 roku
• 231 157 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
•
26% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wyniosła 2 895 097 zł.
a
ktywa trwałe to 675 295 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 219 801 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 895 097 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 140 366 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 754 731 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 272 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 895 097 zł w 2022 roku.
• 2 542 987 zł w 2021 roku.
• 2 120 548 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wyniosły 1 754 731 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 895 097 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 105 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 754 731 zł w 2022 roku
• 1 823 337 zł w 2021 roku
• 1 607 658 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
• 76% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wykazała przychody na poziomie 2 932 699 zł.
Organizacja zarobiła 463 974 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 43 204 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 420 770 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8641 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 43 204 zł w 2022 roku
• 17 261 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Agencja promocyjno-reklamowa "jmj" wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.04%.