Organizacja Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol osiągnęła 47 056 216 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 46 918 601 zł. Pozostałe przychody to 137 614 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 289 804 zł.
Zysk netto wyniósł 1 628 797 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 897 467 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 47 056 216 zł w 2023 roku.
• 66 021 055 zł w 2022 roku.
• 46 353 149 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 232 208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 628 797 zł w 2023 roku.
• 1 546 219 zł w 2022 roku.
• 704 767 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wynosi 42 530 434 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 644 436 zł a 117 640 539 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 978 468 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 42 530 434 zł w 2023 roku.
• 54 074 995 zł w 2022 roku.
• 36 598 763 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wyniosła 6 729 789 zł.
a
ktywa trwałe to 20 444 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 709 344 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 729 789 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 192 581 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 537 208 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 640 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 729 789 zł w 2023 roku.
• 5 581 777 zł w 2022 roku.
• 4 567 645 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wyniosły 537 208 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 729 789 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 38 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 537 208 zł w 2023 roku
• 413 669 zł w 2022 roku
• 730 850 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wykazała przychody na poziomie 47 056 216 zł.
Organizacja zarobiła 2 010 936 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 382 139 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 628 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 474 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 382 139 zł w 2023 roku
• 370 781 zł w 2022 roku
• 169 674 zł w 2021 roku
Organizacja Spółdzielcza agencja marketingowa "inter - rol wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do SPÓŁDZIELCZA AGENCJA MARKETINGOWA "INTER - ROL