SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Sano marketing osiągnęła 6 788 319 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 782 523 zł. Pozostałe przychody to 5795 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 069 893 zł.
Zysk netto wyniósł 712 631 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 346 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 788 319 zł w 2023 roku.
• 7 335 571 zł w 2022 roku.
• 3 737 747 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -622 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 712 631 zł w 2023 roku.
• 1 144 831 zł w 2022 roku.
• -2 121 164 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sano marketing wynosi 2,35 mln zł.
EBITDA Sano marketing wynosi 5,12 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
535 520 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 353 276 zł w
2023 roku.
• 2 855 233 zł w
2022 roku.
• -2 015 416 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sano marketing wynosi 25 322 450 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7 126 308 zł a 95 714 035 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 442 483 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 322 450 zł w 2023 roku.
• 27 378 884 zł w 2022 roku.
• 19 542 387 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sano marketing wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,55% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3600
zł.
Koszty operacyjne Sano marketing wyniosły 4 429 247
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
600 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3600 zł w 2023 roku
• 3600 zł w 2022 roku
• 3600 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sano marketing wyniosła 43 822 685 zł.
a
ktywa trwałe to 43 385 958 zł.
a
ktywa obrotowe to 436 726 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 822 685 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 928 509 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 894 176 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 402 330 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 822 685 zł w 2023 roku.
• 43 104 111 zł w 2022 roku.
• 54 374 442 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sano marketing wyniosły 19 894 176 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 822 685 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 143 782 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 894 176 zł w 2023 roku
• 19 225 205 zł w 2022 roku
• 31 640 368 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sano marketing wykazała przychody na poziomie 6 788 319 zł.
Organizacja zarobiła 748 572 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 35 941 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 712 631 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -115 536 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 35 941 zł w 2023 roku
• 257 775 zł w 2022 roku
• 319 zł w 2021 roku
Organizacja Sano marketing wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.007%.