Organizacja Agencja reklamowa pemape osiągnęła 3 980 972 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 896 717 zł. Pozostałe przychody to 84 254 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 690 437 zł.
Zysk netto wyniósł 1 206 281 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 980 972 zł w 2018 roku.
• 3 977 359 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 214 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 206 281 zł w 2018 roku.
• 991 839 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowa pemape wynosi 1,42 mln zł.
EBITDA Agencja reklamowa pemape wynosi 1,46 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
271 979 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 416 838 zł w
2018 roku.
• 1 144 860 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
275 028 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 459 487 zł w
2018 roku.
• 1 184 459 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa pemape wynosi 12 684 036 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 204 933 zł a 27 759 643 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 764 887 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 684 036 zł w 2018 roku.
• 10 919 149 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa pemape wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,02% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 22 917
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa pemape wyniosły 2 479 879
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-48 514 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 22 917 zł w 2018 roku
• 71 431 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2018 roku
•
3% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa pemape wyniosła 5 140 283 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 140 283 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 956 694 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 939 911 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 784 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 007 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 956 694 zł w 2018 roku.
• 5 948 915 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa pemape wyniosły 16 784 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 956 694 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -198 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 784 zł w 2018 roku
• 215 286 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2018 roku
• 4% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa pemape wykazała przychody na poziomie 3 980 972 zł.
Organizacja zarobiła 1 427 024 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 220 743 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 206 281 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 45 713 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 220 743 zł w 2018 roku
• 175 030 zł w 2017 roku