EURO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000076987
NIP
9460006084
REGON
430490824

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
350 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
39 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-32 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
26 tys.
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
AL. WARSZAWSKA, 129
Kod pocztowy
20-824
Rejestracja
2001-12-28
Rozpoczęcie działalności
1995-04-24
Kapitał zakładowy
1500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU RAZEM Z PROKURENTEM
Postępowanie upadłościowe
Tak
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Transport wodny śródlądowy pasażerski Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Transport wodny śródlądowy towarów ZAKWATEROWANIE Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Transport morski i przybrzeżny pasażerski Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Hotele i podobne obiekty zakwaterowania DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII; BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZAKWATEROWANIEM I USŁUGAMI GASTRONOMICZNYMI Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Transport morski i przybrzeżny towarów Przygotowywanie i podawanie napojów Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe Transport drogowy towarów Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw Działalność agencji reklamowych Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Euro marketing osiągnęła 39 464 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 12 731 zł. Pozostałe przychody to 26 733 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 44 263 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 31 531 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 452 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 464 zł w 2019 roku.
• 6784 zł w 2018 roku.
• 14 560 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 53 318 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -31 531 zł w 2019 roku.
• -123 261 zł w 2018 roku.
• -138 167 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Euro marketing wynosi 26 310 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 98 661 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8302 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 310 zł w 2019 roku.
• 4522 zł w 2018 roku.
• 9706 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euro marketing wynosi 26,7%. To oznacza, że firma ma szansę 26,7% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -6,18% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 26,7% w 2019 roku.
• 39,5% w 2018 roku.
• 39,0% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Euro marketing wyniosła 350 228 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 50 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 350 178 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 350 228 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -9 335 222 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 685 450 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -274 334 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 350 228 zł w 2019 roku.
• 378 135 zł w 2018 roku.
• 898 896 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -458%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -80%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6180.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 434.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Euro marketing wyniosły 9 685 450 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 350 228 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2,765%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -196 938 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 685 450 zł w 2019 roku
• 9 681 826 zł w 2018 roku
• 10 079 325 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 822.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2765% w 2019 roku
• 2560% w 2018 roku
• 1121% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Euro marketing wykazała przychody na poziomie 39 464 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Euro marketing wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.00003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poloczek Krystian posiada 1380 udziałów, które stanowią 46% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Promotors posiada 720 udziałów, które stanowią 24% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 18.10.2012 jest Poloczek Krystian kontrolujący 46% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 09.03.2012 do 18.10.2012 był Poloczek Krystian kontrolując 46% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 30.07.2008 do 09.03.2012 najwięcej udziałów posiadał Poloczek Krystian . Jego udziały w tym czasie wynosiły 46%.