Organizacja "euro marketing" osiągnęła 39 464 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 731 zł. Pozostałe przychody to 26 733 zł.
Całkowite koszty wyniosły 44 263 zł.
Strata netto wyniosła 31 531 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 464 zł w 2019 roku.
• 6784 zł w 2018 roku.
• 14 560 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 53 318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -31 531 zł w 2019 roku.
• -123 261 zł w 2018 roku.
• -138 167 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "euro marketing" wynosi 26 310 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 98 661 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8302 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 310 zł w 2019 roku.
• 4522 zł w 2018 roku.
• 9706 zł w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "euro marketing" wyniosła 350 228 zł.
a
ktywa trwałe to 50 zł.
a
ktywa obrotowe to 350 178 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 350 228 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -9 335 222 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 685 450 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -274 334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 350 228 zł w 2019 roku.
• 378 135 zł w 2018 roku.
• 898 896 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -458%.
Marża netto wyniosła -80%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6180.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 434.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "euro marketing" wyniosły 9 685 450 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 350 228 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2,765%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -196 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 685 450 zł w 2019 roku
• 9 681 826 zł w 2018 roku
• 10 079 325 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 822.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2765% w 2019 roku
• 2560% w 2018 roku
• 1121% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "euro marketing" wykazała przychody na poziomie 39 464 zł.
Organizacja "euro marketing" wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.00003%.