"EURO MARKETING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000076987
NIP
9460006084
REGON
430490824

Podsumowanie

aktywa
350 tys.
przychód
39 tys.
zysk
-32 tys.
wartość firmy
26 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
AL. WARSZAWSKA, 129
Kod pocztowy
20-824
Rejestracja
2001-12-28
Rozpoczęcie działalności
1995-04-24
Kapitał zakładowy
1500000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU RAZEM Z PROKURENTEM
Postępowanie upadłościowe
Tak
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność agencji reklamowych Transport drogowy towarów DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII; BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw Transport wodny śródlądowy towarów Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZAKWATEROWANIEM I USŁUGAMI GASTRONOMICZNYMI Transport morski i przybrzeżny pasażerski Transport wodny śródlądowy pasażerski Transport morski i przybrzeżny towarów Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli ZAKWATEROWANIE Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Przygotowywanie i podawanie napojów Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "euro marketing" osiągnęła 39 464 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 731 zł. Pozostałe przychody to 26 733 zł.
Całkowite koszty wyniosły 44 263 zł.
Strata netto wyniosła 31 531 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 464 zł w 2019 roku.
• 6784 zł w 2018 roku.
• 14 560 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 53 318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -31 531 zł w 2019 roku.
• -123 261 zł w 2018 roku.
• -138 167 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "euro marketing" wynosi 26 310 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 98 661 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8302 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 310 zł w 2019 roku.
• 4522 zł w 2018 roku.
• 9706 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "euro marketing" wyniosła 350 228 zł.
a
ktywa trwałe to 50 zł.
a
ktywa obrotowe to 350 178 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 350 228 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -9 335 222 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 685 450 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -274 334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 350 228 zł w 2019 roku.
• 378 135 zł w 2018 roku.
• 898 896 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -458%.
Marża netto wyniosła -80%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6180.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 434.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "euro marketing" wyniosły 9 685 450 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 350 228 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2,765%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -196 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 685 450 zł w 2019 roku
• 9 681 826 zł w 2018 roku
• 10 079 325 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 822.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2765% w 2019 roku
• 2560% w 2018 roku
• 1121% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "euro marketing" wykazała przychody na poziomie 39 464 zł.
Brak danych

Organizacja "euro marketing" wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.00003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Poloczek Krystian posiada 1380 udziałów, które stanowią 46% firmy.
Promotors posiada 720 udziałów, które stanowią 24% firmy.
Największym udziałowcem od 18.10.2012 jest Poloczek Krystian kontrolujący 46% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.03.2012 do 18.10.2012 był Poloczek Krystian kontrolując 46% udziałów.
W okresie od 30.07.2008 do 09.03.2012 najwięcej udziałów posiadał Poloczek Krystian . Jego udziały w tym czasie wynosiły 46%.