BULK CARGO - PORT SZCZECIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000070504
NIP
8520600325
REGON
810622789

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
67,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
137 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1,2 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
120,9 mln
Info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
GDAŃSKA, 21
Kod pocztowy
70-661
Rejestracja
2001-12-07
Rozpoczęcie działalności
1994-06-01
Kapitał zakładowy
4000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZADU I PROUKRENTA
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Bulk Cargo - Port Szczecin to dynamiczna firma, która zyskała uznanie jakonajważniejszy operator przeładunkowy w portach Szczecina i Świnoujścia. Działa od 1994 roku i przekształciła się z podmiotu skupiającego się głównie na przeładunku towarów masowych w wielofunkcznego operatora. Dzięki temu, oferta Bulk Cargo obejmuje szeroką gamę ładunków, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Firma codziennie realizuje imponujące wolumeny przeładunkowe, przekraczające 30 000 ton, z aspiracjami do dalszego wzrostu, co jest podkreślone w ich komunikacji. Unikalnym atutem Bulk Cargo jest doświadczenie w obsłudze różnorodnych rodzajów ładunków oraz umiejętność szybkiej adaptacji do zmieniających się potrzeb rynku transportowego. Oferując efektywność i kompleksowość usług, firma konsekwentnie zwiększa swoje znaczenie w polskim sektorze transportowym i logistycznym.
W skrócie
  • Największy operator przeładunkowy w Szczecinie i Świnoujściu.
  • Obsługuje szeroki wachlarz ładunków, w tym towarów masowych.
  • Codziennie przeładowuje powyżej 30 000 ton ładunków.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bulk cargo - port szczecin osiągnęła 137 029 910 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 137 003 827 zł. Pozostałe przychody to 26 083 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 135 762 986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 240 840 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 11 921 439 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 137 029 910 zł w 2023 roku.
• 113 994 010 zł w 2022 roku.
• 80 377 500 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 184 920 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 240 840 zł w 2023 roku.
• 8 087 542 zł w 2022 roku.
• -3 202 881 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Bulk cargo - port szczecin wynosi 120 914 128 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 12 408 403 zł a 342 574 774 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 752 543 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 120 914 128 zł w 2023 roku.
• 131 388 724 zł w 2022 roku.
• 70 816 230 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bulk cargo - port szczecin wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Bulk cargo - port szczecin wyniosła 67 920 110 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 41 696 145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 26 223 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 67 920 110 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 32 796 658 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 123 452 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 933 460 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 67 920 110 zł w 2023 roku.
• 60 763 364 zł w 2022 roku.
• 49 762 484 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Bulk cargo - port szczecin wyniosły 35 123 452 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 67 920 110 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 513 144 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 123 452 zł w 2023 roku
• 30 039 965 zł w 2022 roku
• 26 787 510 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bulk cargo - port szczecin wykazała przychody na poziomie 137 029 910 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2 376 735 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1 135 895 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 240 840 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 48% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 185 092 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 135 895 zł w 2023 roku
• 951 867 zł w 2022 roku
• 980 671 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bulk cargo - port szczecin wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Przeładunek towarów w portach morskich".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rhenus Beteiligungen International Gmbh posiada 30837 udziałów, które stanowią 38.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dorozik Leon posiada 13304 udziałów, które stanowią 16.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 09.01.2023 jest Rhenus Beteiligungen International Gmbh kontrolujący 39% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 29.07.2021 do 09.01.2023 był Trzciński Bogusław kontrolując 39% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 07.04.2020 do 29.07.2021 najwięcej udziałów posiadał Trzciński Bogusław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 38%.