ZAKŁADY NAPRAWCZE TABORU KOLEJOWEGO I MIEJSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000050836
NIP
5842334514
REGON
008102310

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
10 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
29,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
2,1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
30,7 mln
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. SIENNICKA, 26A
Kod pocztowy
80-758
Rejestracja
2001-10-08
Rozpoczęcie działalności
1989-06-07
Kapitał zakładowy
1014000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE REPREZENTUJE SPÓŁKĘ. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: -PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, -DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, -CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego i Miejskiego (ZNTKiM) w Gdańsku to firma, któraspecjalizuje się w kompleksowej naprawie taboru kolejowego. Działając na terenie historycznych Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego, wyróżnia się wieloletnim doświadczeniem oraz wysoko wykwalifikowaną kadrą pracowniczą. ZNTKiM oferuje pełny zakres usług związanych z naprawą lokomotyw i wagonów kolejowych, a w swoim portfolio posiada realizacje napraw rewizyjnych i głównych dla elektronicznych lokomotyw do transportu towarowego i pasażerskiego, jak również dla elektrycznych zespołów trakcyjnych. Firma dokłada szczególnej uwagi do szczegółowej weryfikacji i modernizacji zestawów kołowych oraz silników trakcyjnych, co zapewnia najwyższą jakość świadczonych usług. ZNTKiM prowadzi również współpracę z kluczowymi operatorami transportu kolejowego w Polsce, co czyni ją istotnym podmiotem w branży. Misją zakładu jest nie tylko profesjonalizm w wykonywanych usługach, ale również rzetelność, co przyczyniło się do zdobycia zaufania klientów, takich jak PKP Cargo, PKP Intercity oraz Szybka Kolej Miejska w Trójmieście.
W skrócie
  • Kompleksowa naprawa lokomotyw i wagonów kolejowych
  • Weryfikacja i modernizacja zestawów kołowych oraz silników trakcyjnych
  • Usługi dla PKP Cargo, PKP Intercity i innych operatorów
  • Specjalizacja w rewizjach lokomotyw elektrycznych i wagonów towarowych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zakłady naprawcze taboru kolejowego i miejskiego osiągnęła 29 653 236 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 29 627 215 zł. Pozostałe przychody to 26 021 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 27 512 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 2 114 240 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 326 550 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 29 653 236 zł w 2023 roku.
• 17 305 398 zł w 2022 roku.
• 16 380 917 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 342 131 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 114 240 zł w 2023 roku.
• -1 196 593 zł w 2022 roku.
• -2 074 256 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Zakłady naprawcze taboru kolejowego i miejskiego wynosi 30 736 557 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 510 772 zł a 74 133 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 962 815 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 30 736 557 zł w 2023 roku.
• 12 462 024 zł w 2022 roku.
• 12 762 648 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zakłady naprawcze taboru kolejowego i miejskiego wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,068% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 2,84% w 2022 roku.
• 2,97% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Zakłady naprawcze taboru kolejowego i miejskiego wyniosła 10 020 339 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 4 327 687 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 5 692 652 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 020 339 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 3 347 696 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 672 643 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 174 752 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 020 339 zł w 2023 roku.
• 8 100 292 zł w 2022 roku.
• 7 969 337 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 63%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Zakłady naprawcze taboru kolejowego i miejskiego wyniosły 6 672 643 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 020 339 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 117 076 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 672 643 zł w 2023 roku
• 6 866 836 zł w 2022 roku
• 5 513 289 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zakłady naprawcze taboru kolejowego i miejskiego wykazała przychody na poziomie 29 653 236 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2 464 023 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 349 783 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 114 240 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 52 143 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 349 783 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zakłady naprawcze taboru kolejowego i miejskiego wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki