Zakład Naprawy Środków Transportu w Tczewie, założony w 1989 roku, zyskał renomęjako specjalista w zakresie naprawy taboru kolejowego. W ciągu swojej działalności, która w obecnej formie trwa nieprzerwanie od 1993 roku, zakład uzyskał ważne uprawnienia do modernizacji oraz napraw różnorodnych zbiorników ciśnieniowych i cystern kolejowych. Posiada również zgodę na wykonywanie przeglądów i napraw okresowych wagonów towarowych, co potwierdza jego wysokie standardy w branży. Inwestując w technologię i rozwój, ZNŚT stawia na jakość usług świadczonych dla sektora transportu kolejowego, co czyni go wyjątkowym podmiotem w regionie. Jako firma z długą historią, podkreśla znaczenie bezpieczeństwa oraz niezawodności na rynku kolejowym, obsługując zarówno podmioty krajowe, jak i współpracując z międzynarodowymi klientami.
W skrócie
Specjalizacja w naprawach taboru kolejowego
Uprawnienia do modernizacji i napraw zbiorników kolejowych
Wykonywanie przeglądów i napraw wagonów towarowych
Działalność od 1989 roku, nieprzerwanie od 1993 roku
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zakład naprawy środków transportu-roman polak, marian wolbrecht, cezary żbik osiągnęła 7 858 360 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 858 360 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 998 981 zł.
Zysk netto wyniósł 1 859 379 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 538 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 858 360 zł w 2023 roku.
• 6 331 575 zł w 2022 roku.
• 6 122 777 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 92 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 859 379 zł w 2023 roku.
• 909 756 zł w 2022 roku.
• 1 058 561 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zakład naprawy środków transportu-roman polak, marian wolbrecht, cezary żbik wynosi 13 865 555 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 189 131 zł a 26 031 310 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 823 908 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 865 555 zł w 2023 roku.
• 8 518 671 zł w 2022 roku.
• 9 268 876 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zakład naprawy środków transportu-roman polak, marian wolbrecht, cezary żbik wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zakład naprawy środków transportu-roman polak, marian wolbrecht, cezary żbik wyniosła 2 089 962 zł.
a
ktywa trwałe to 34 746 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 055 216 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 089 962 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 585 508 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 504 453 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 169 207 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 089 962 zł w 2023 roku.
• 1 449 525 zł w 2022 roku.
• 1 762 301 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 89%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 117%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zakład naprawy środków transportu-roman polak, marian wolbrecht, cezary żbik wyniosły 504 453 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 089 962 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 44 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 504 453 zł w 2023 roku
• 571 396 zł w 2022 roku
• 491 929 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zakład naprawy środków transportu-roman polak, marian wolbrecht, cezary żbik wykazała przychody na poziomie 7 858 360 zł.
Organizacja zarobiła 1 859 379 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 859 379 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Zakład naprawy środków transportu-roman polak, marian wolbrecht, cezary żbik wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do ZAKŁAD NAPRAWY ŚRODKÓW TRANSPORTU-ROMAN POLAK, MARIAN WOLBRECHT, CEZARY ŻBIK