SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU JEDNAK CZYNNOŚCI PRAWNYCH MOGĄCYCH WYWOŁAĆ SKUTKI PRAWNE PRZEKRACZAJĄCE WARTOŚĆ 50.000 ZŁ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB PEŁNOMOCNIKIEM, DWÓCH PROKURENTÓW ALBO PROKURENTA ŁĄCZNIE Z PEŁNOMOCNIKIEM.
Organizacja "sarkom" - środki transportu kolejowego osiągnęła 3 724 260 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 724 260 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 672 260 zł.
Zysk netto wyniósł 52 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 211 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 724 260 zł w 2023 roku.
• 3 232 105 zł w 2022 roku.
• 3 316 792 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 52 000 zł w 2023 roku.
• 131 538 zł w 2022 roku.
• 204 214 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "sarkom" - środki transportu kolejowego wynosi 60 tys. zł.
EBITDA "sarkom" - środki transportu kolejowego wynosi 104 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
3722 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 60 052 zł w
2023 roku.
• 147 104 zł w
2022 roku.
• 226 977 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
3309 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 103 681 zł w
2023 roku.
• 179 419 zł w
2022 roku.
• 260 379 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "sarkom" - środki transportu kolejowego wynosi 4 072 027 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
519 995 zł a 9 310 649 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 119 893 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 072 027 zł w 2023 roku.
• 4 023 078 zł w 2022 roku.
• 4 365 812 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "sarkom" - środki transportu kolejowego wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 599 778
zł.
Koszty operacyjne "sarkom" - środki transportu kolejowego wyniosły 3 664 208
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-81 816 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 599 778 zł w 2023 roku
• 1 208 020 zł w 2022 roku
• 1 169 021 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2023 roku
•
39% w 2022 roku
•
38% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "sarkom" - środki transportu kolejowego wyniosła 1 981 742 zł.
a
ktywa trwałe to 894 150 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 087 592 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 981 742 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 841 585 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 140 157 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -93 657 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 981 742 zł w 2023 roku.
• 1 892 933 zł w 2022 roku.
• 1 880 566 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "sarkom" - środki transportu kolejowego wyniosły 140 157 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 981 742 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -74 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 140 157 zł w 2023 roku
• 103 347 zł w 2022 roku
• 96 886 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 5% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "sarkom" - środki transportu kolejowego wykazała przychody na poziomie 3 724 260 zł.
Organizacja zarobiła 59 731 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7731 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 52 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1091 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7731 zł w 2023 roku
• 15 439 zł w 2022 roku
• 22 497 zł w 2021 roku
Organizacja "sarkom" - środki transportu kolejowego wykazała zysk netto większy niż 39% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 43% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 39% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 11% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 43% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Moskal Halina
posiada 45 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Moskal Halina (25% udziałów)
• Moskal Grzegorz (25% udziałów)
• Kobierecki Zbigniew (25% udziałów)
• Moskal Krzysztof (25% udziałów)
• Sarzyński Piotr (25% udziałów)
• Koczerski Ireneusz (25% udziałów)
• Moskal Dariusz (25% udziałów)
• Moskal Mieczysław (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 29.01.2007 do 08.12.2014:
• Moskal Władysław (25% udziałów)
• Kobierecki Zbigniew (25% udziałów)
• Sarzyński Piotr (25% udziałów)
• Koczerski Ireneusz (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.03.2003 do 29.01.2007:
• Kobierecki Zbigniew (0% udziałów)
• Sarzyński Piotr (0% udziałów)
Podobne organizacje do
"SARKOM" - ŚRODKI TRANSPORTU KOLEJOWEGO