GOOD FOOD PRODUCTS SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0001066121
NIP
5272642465
REGON
142709062

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
173,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
266,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
11,3 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
284,8 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
TARNOWO PODGÓRNE
Adres
UL. SZUMIN, 15
Kod pocztowy
62-080
Rejestracja
2023-10-31
Rozpoczęcie działalności
2010-12-23
Kapitał zakładowy
1028350,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Good Food Products to firma zajmująca się produkcją wafli ryżowych i kukurydzianych,która na rynku obecna jest od ponad 30 lat. Specjalizuje się w zdrowych przekąskach, łącząc wysoką jakość składników z nowoczesnymi metodami produkcji. Dzięki wykorzystaniu najlepszych ziaren, procesie pieczenia w optymalnej temperaturze oraz doświadczeniu pracowników, efektem działalności jest wyjątkowa chrupkość ich produktów. W ofercie znajdują się różnorodne warianty wafli: od extra cienkich, lekkostrawnych i niskokalorycznych, po wafle smakowe, takie jak karmelowy czy z ziołami prowansalskimi. Flagowym celem firmy jest wsparcie zdrowego stylu życia konsumentów na niemal wszystkich kontynentach, co czyni ją pionierem w branży zdrowego odżywiania w Polsce. Dodatkowo, Good Food Products prowadzi rozwój swojego portfolio przez kreowanie nowych receptur oraz poszukiwanie innowacyjnych rynków zbytu. Wizją firmy jest nieustanne doskonalenie w produkcji wafli, w odpowiedzi na bieżące trendy żywieniowe.
W skrócie
  • Produkcja wafli ryżowych i kukurydzianych
  • Portfolio obejmujące wafle extra cienkie, smakowe oraz naturalne
  • Pionier w branży zdrowego odżywiania w Polsce
  • Wysoka jakość składników i nowoczesne metody produkcji
  • Działalność wspierająca zdrowe wybory konsumentów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good food products osiągnęła 266 613 825 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 263 990 717 zł. Pozostałe przychody to 2 623 108 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 252 743 787 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 11 246 930 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 35 719 437 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 266 613 825 zł w 2023 roku.
• 230 894 388 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 365 133 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 246 930 zł w 2023 roku.
• 10 881 796 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Good food products wynosi 15,55 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Good food products wynosi 27,56 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 638 517 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 15 550 010 zł w 2023 roku.
• 16 188 527 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 1 022 304 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 27 563 426 zł w 2023 roku.
• 28 585 730 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Good food products wynosi 284 806 633 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 62 076 365 zł a 666 534 562 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 26 098 046 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 284 806 633 zł w 2023 roku.
• 258 708 587 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Good food products wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Good food products wyniosła 173 463 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 111 610 674 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 61 852 826 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 173 463 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 82 768 487 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 90 695 013 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -3 038 796 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 173 463 500 zł w 2023 roku.
• 176 502 296 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Good food products wyniosły 90 695 013 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 173 463 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4 138 203 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 90 695 013 zł w 2023 roku
• 94 833 216 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good food products wykazała przychody na poziomie 266 613 825 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 14 412 048 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3 165 118 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 246 930 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 402 010 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 165 118 zł w 2023 roku
• 2 763 108 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Good food products wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Wytwarzanie produktów przemiału zbóż".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do GOOD FOOD PRODUCTS

Organizacja Numer KRS
1
0000038920
2
0000093986
3
0000176445
4
0000306013
5
0000371110
6
0000978587
7
0000051035
8
0000101127
9
0000060553
10
0000092108
11
0000272848
12
0000231513
13
0000318843
14
0001074228
15
0000982695
16
0000512630
17
0001003752
18
0000181140
19
0000904280
20
0000066285
21
0000038455
22
0000096671
23
0000181349
24
0000016789
25
0000053985
26
0000401556
27
0000420911
28
0000139564
29
0000053005
30
0000752666