Organizacja Reklamy więczkiewicz osiągnęła 3 016 261 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 999 409 zł. Pozostałe przychody to 16 852 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 460 163 zł.
Zysk netto wyniósł 539 246 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 016 261 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 016 261 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 539 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 539 246 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklamy więczkiewicz wynosi 4 647 257 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
479 434 zł a 7 549 439 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 647 257 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 647 257 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Reklamy więczkiewicz wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Reklamy więczkiewicz wyniosła 882 493 zł.
a
ktywa obrotowe to 882 493 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 882 493 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 639 246 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 243 247 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 882 493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 882 493 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 84%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 61.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Reklamy więczkiewicz wyniosły 243 247 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 882 493 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 243 247 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 243 247 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Reklamy więczkiewicz wykazała przychody na poziomie 3 016 261 zł.
Organizacja zarobiła 592 202 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 52 956 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 539 246 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 52 956 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 52 956 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku