BRANDBUILDERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001022273
NIP
7343621840
REGON
524592325

Podsumowanie

aktywa
34 tys.
przychód
57 tys.
zysk
27 tys.
wartość firmy
170 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
NOWY SĄCZ
Adres
SZKOLNA, 22
Kod pocztowy
33-300
Rejestracja
2023-02-28
Rozpoczęcie działalności
2023-02-28
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandbuilders osiągnęła 56 562 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 56 560 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 454 zł.
Zysk netto wyniósł 27 106 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 56 562 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 56 562 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 27 106 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 106 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandbuilders wynosi 170 209 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 24 079 zł a 379 477 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 170 209 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 170 209 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandbuilders wyniosła 33 661 zł.
a
ktywa obrotowe to 33 661 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 661 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 32 106 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1555 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 661 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 81%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 84%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 80.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandbuilders wyniosły 1555 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 661 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1555 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1555 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandbuilders wykazała przychody na poziomie 56 562 zł.
Organizacja zarobiła 29 787 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2681 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 106 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2681 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2681 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

Organizacja Brandbuilders wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kurzydło Artur posiada 89 udziałów, które stanowią 89% firmy.
Zając Wojciech posiada 11 udziałów, które stanowią 11% firmy.