Realizacja kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads.
Zarządzanie kampaniami w social media i content marketing.
Dostosowanie identyfikacji wizualnej do potrzeb marki.
Monitorowanie wyników działań marketingowych za pomocą analityki.
Agencja marketingowa Brand New Brand specjalizuje się w szerokim zakresie usług związanych z marketingiem internetowym. Jej oferta obejmuje tworzenie stron i sklepów internetowych, kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz marketingu treści. Zespół składający się z certyfikowanych specjalistów pracuje na rzecz rozwoju firm swoich klientów, dostarczając sprawdzone rozwiązania koncentrujące się na zwiększaniu widoczności, zasięgu oraz przyciąganiu potencjalnych klientów. W ramach działań agencja proponuje także usługi związane z identyfikacją wizualną i analityką marketingową, co pozwala na bieżąco monitorować efektywność podejmowanych działań. Brand New Brand wyróżnia się elastycznym podejściem do klienta – w ofercie dostępne są pakiety dostosowane do różnych potrzeb, a w przypadku ich braku możliwe jest stworzenie indywidualnej strategii marketingowej. Osiągnięcia agencji można zobaczyć w portfolio, które zawiera przykłady udanych realizacji klientów z różnych branż. Misją Brand New Brand jest nie tylko pomoc w skutecznej promocji, ale również budowanie długotrwałych relacji z klientami, a także zadowolenie z efektów współpracy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand new brand osiągnęła 50 556 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 556 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 26 931 zł.
Zysk netto wyniósł 23 625 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 25 278 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 556 zł w 2023 roku.
• 32 490 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 23 625 zł w 2023 roku.
• 21 885 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand new brand wynosi 26 tys. zł.
EBITDA Brand new brand wynosi 26 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand new brand wynosi 166 088 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
37 883 zł a 330 755 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 83 044 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 166 088 zł w 2023 roku.
• 129 364 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand new brand wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,036% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Brand new brand wyniosły 24 594
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand new brand wyniosła 54 331 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 331 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 331 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 50 510 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3821 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 331 zł w 2023 roku.
• 26 891 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 51%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand new brand wyniosły 3821 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 331 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1911 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3821 zł w 2023 roku
• 6 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand new brand wykazała przychody na poziomie 50 556 zł.
Organizacja zarobiła 25 962 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2337 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 23 625 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1169 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2337 zł w 2023 roku
• 2165 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku