Reklama na monitorach w poczekalniach 21 przychodni lekarskich
Kompleksowa obsługa kampanii od projektu do emisji
Doradztwo w zakresie strategii reklamowej
Zwiększenie rozpoznawalności marki oraz liczby klientów
MARKETING I PROMOCJA to agencja reklamowa, która specjalizuje się w tworzeniu skutecznych kampanii promocyjnych, skierowanych do lokalnych klientów w województwie. Jej unikalna oferta opiera się na emitowaniu reklam wizualnych na monitorach znajdujących się w poczekalniach przychodni lekarskich. Z klientami agencja współpracuje na każdym etapie realizacji, od koncepcji po emisyjne wykonanie kampanii. Dzięki temu, reklama jest dostosowywana do specyficznych potrzeb klienta, co zwiększa jej efektywność. MARKETING I PROMOCJA dysponuje siecią telewizorów umieszczonych w strategicznych lokalizacjach, co pozwala na dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów. Agencja podkreśla, że reklama w takich miejscach zapewnia wysoką zapamiętywalność dzięki długiemu czasowi oczekiwania pacjentów i dużej rotacji klientów. Usługi obejmują również doradztwo oraz kompleksową obsługę techniczną. Marka ma na celu zwiększenie rozpoznawalności oraz sprzedaży swoich klientów poprzez nowoczesne rozwiązania promocyjne.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marketing i promocja osiągnęła 60 320 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 60 320 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 35 266 zł.
Zysk netto wyniósł 25 055 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 60 320 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 60 320 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 25 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 055 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing i promocja wynosi 28 tys. zł.
EBITDA Marketing i promocja wynosi 29 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing i promocja wynosi 162 973 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
22 541 zł a 350 766 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 162 973 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 162 973 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing i promocja wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,063% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Marketing i promocja wyniosły 32 219
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing i promocja wyniosła 43 798 zł.
a
ktywa trwałe to 17 507 zł.
a
ktywa obrotowe to 26 292 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 798 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 055 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 743 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 798 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 83%.
Marża operacyjna wyniosła 47%.
Marża netto wyniosła 42%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 57.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 83.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing i promocja wyniosły 13 743 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 798 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 743 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 743 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing i promocja wykazała przychody na poziomie 60 320 zł.
Organizacja zarobiła 28 102 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3047 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 055 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3047 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3047 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku